Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Har liksom inntrykk av at flest menn liker det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg synes det er litt oppskrytt:) Men, virker som folk flest liker det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Tidenes beste! The Walking Dead på en god 2. plass, og Bones på 3. Også er det jo Breaking Bad, Breakout Kings, Dexter, Prison Break, Six Feet Under....kunne holdt på i evigheter.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Jeg elsker Sopranos! Fikk dvd-boksen til jul i fjor, det var en helt fantastisk gave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå