Gå til innhold

Julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og lille har ikke sett bf på 4.mnd, hører ikke noe fra han mer. Bør vi fortsatt gi han en liten julegave...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du han fortjener gave fra dere? Jeg syns ikke det.

Skrevet

Nei, jeg synes egentlig ikke det. Men er så forvirret, så ja... Han har ikke sett oss siden september og ennå ikke gitt lyd fra seg ang barnet vårt. Men tenkte bare å være hyggelig å gi han en ting fra barnet, men kan vel kanskje droppe det da??

Føler meg teit som mor om jeg ikke gjør det...

Skrevet

Jeg tenkte også det da jeg skrev inn her...men fikk ett bra svar tilbake på...tror du bf kjøper gave til deg fra barnet?

Skrevet

Nei, bf kommer ikke til å kjøpe noe til meg fra barnet. Han har jo ikke sett oss siden september. Så nei!

Skrevet

Tviler på at han kommer til å kjøpe noe til barnet i det hele tatt. Han fortalte meg da jeg spurte i august, hvordan vi skulle gjøre det til jul, da sa han at han skulle komme opp med gaver til oss, men tviler meget på at det skjer nå... Hehe! Men ok!

Skrevet

Spar deg selv for pengene og ydmykelsen og dropp gave!

Skrevet

Jeg gir barnet penger til å kjøpe gave til meg. Og det får far også gjøre, ellers blir det vel ingen gave ;)

PS! INGEN gaver er inkludert i bidraget.

Skrevet

Jeg sendte en melding til bf og spurte om foreldrene ønsket noen fotografbilde av barnet vårt som ble tatt i dag, men jeg fikk ikke noe svar. Spurte også om han ville være med å ta vaksine, men fikk ikke noe svar.

Så jeg dropper nok gave til både han og de... Synes ikke dette er så hyggelig!

Takker igjen for fine svar! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt gave til far fra barna i år, selv om han kuttet kontakten mer eller mindre etter at han var å besøkte de her i sommer.

Men jeg har bestemt at kommer det ikke gave til barna fra han så får han ikke mer fra de heller. Syntes det er helt utrolig at en person kan drite i barna sine (og det etter flere år), de fikk ikke gave til bursdagen men han var jo her ihvertfall. Han kunne kommet til jul men gidder ikke og sier han har så dårlig råd og gaver er så dyrt men en liten hilsen koster ikke mye. Og jeg har hørt han skal til syden (broren hans fortalte det så jeg vet det er sant.) så da har han helt klart penger, men ikke gidder. ikke samvær,eller telefonsamtaler, ikke bidrag og hvis nå ikke engang en liten julegave kutter jeg bare så får han selv ta kontakt hvis han en dag vil ha det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...