Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg og lille har ikke sett bf på 4.mnd, hører ikke noe fra han mer. Bør vi fortsatt gi han en liten julegave...?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 ER barnet stort nok til å lage noe selv til pappa? Hvis ja, la barnet lage en gave til pappa. Hvis nei, gi f..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Barnet 6.mn gammel. Tenkte å gi et bilde som er tatt hos fotograf med en fin ramme til. Vi hører aldri fra han eller noe, så ja... Er litt forvirret. Men tusen takk for svar! Skal jeg bare gi f.. da?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Jeg hadde gitt like mye faen i gave som han tydeligvis gir i barnet.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 gi et bilde,så får han kanskje litt å tenke på
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Send gjerne et kort med bilde av ungen eller et tilsvarende stort bilde, men rammen hadde jeg droppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå