MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Vi har ingen hvite skjorter hjemme og har ikke symaskin....
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Nille og Europris har. Tror også jeg har sett det på Kapp Ahl, Cubus og Lindex.
sab:) Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Har sett de på h&m, tror de kostet 99 kr..
camilla^ Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 H&M pleier å ha. Er du lur så drar du i butikkene etter den 13, og kjøper i flere forskjellige str. Det gjorde jeg i fjor og nå har vi for noen år fremover. Har brukt de når ungene skal være engler i skuespill på skolen også, så de ligger i utklednings hylla vår. Slipper å dra på leit hvert år også, trenger ikke å ha i hver str, litt store gjør ingengting.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Bare åpne pakken og se på de på Nille før du kjøper dem... Jeg gjorde ikke det, og den var helt forferdelig... Grusomt stoff og trang. Det var mye finere med en av mine gamle bluser for å si det sånn! I år kjøpte jeg på Kapp Ahl.
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Gå på Dressmann, Cubus e.l. og kjøp en hvit basis t-skjorte til mannen din. Den kan ungene bruke som lucia-kjole med en hvit pologenser e.l. under og en glitterremse rundt livet Så har far i huset en ny hvit t-skjorte å bruke under genseren neste uke...
It's all about me Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Var ute og kjøpte igår. H&M har til 99 og KappAhl til 129. Men disse er ekstremt feminine. Hadde aldri fått på fin gutt en av de. Så kjøpte på Lindex til 129, de var med vanlig skjortekrave og passer da begge kjønn.
**¤¤** Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Ville bare kjøpt en stor hvit skjorte. Da kan man bruke det flere ganger ved flere anledninger. Jeg selv kjøpte en hvit skjorte til meg selv. La barna mine bruke det når det er Lucia. Personlig synes jeg det er helt på trynet å bruke over kr 100 på noe som er kun 1 dag. men har man råd, så har man råd.
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Vi kjøpte på kappahl for 129kr. Var både med vanlig skjortekrage, og mer feminin blonde-aktig krage.
Mor Løvehjerte Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Kjøpte på Europris til 35 kr. Var halv pris
Gjest vinterbrud Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 Her blir det ikke luciadrakt i år,hun får låne ei hvit skjorte av meg istedet.Hun er 8 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå