Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 bør man kontakte lege dersom man har fått brun utflod i uke 12? det har vart i ca en uke nå. har ikke hatt samleie i denne perioden, så er redd det er en MA. tror dere legen vil kunne henvise meg til ultralyd?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Huff, vond følelse å være redd for MA.. Jeg hadde også dette i uke 13 og legen henviste meg til tidlig ul. Det kan like gjerne være helt ufarlig, så ikke bekymre deg for mye (sjøl om det ikke er lett..) Ta kontakt med legen,du, så vet han/hun hva som bør gjøres. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Takk for svar. Var alt bra med deg (fosteret)? Jeg skal til jordmor om tre dager, så tenkte egentlig å bare vente. Men dagene går så seint når man bekymrer seg konstant....Spørs om jeg ikke skal ringe legen i morgen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Bedre å ringe legen enn å gå å bekymre seg. Venter du til jordmortimen kan ho høre etter hjertelyden, så får du bekreftelse på at alt er bra. Det går nok bra:) Veldig vanlig med "forskjellige typer gugge" (som legen min kalte det) i svangerskapet. For min del endte det ikke så godt, men jeg hadde brun utflod i et par dager og så gikk det over til friske blødninger med koagler. Så kan ikke helt sammenlignes med det du opplever. Huff, ville ikke skremme deg,men... Jeg har flere venninner som har opplevd det samme uten at noe var galt. Vondt å gå å bekymre seg, men håper ikke det er noe å bekymre seg for!! Det trenger absolutt ikke være noe galt. Ønsker deg masse lykke til og krysser alt jeg har for deg:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Det var desverre en MA. Fosteret hadde vært dødt i 3-4 uker
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Huff, det var trist å høre:( Det er så uendelig vondt og mange drømmer som faller i grus... Ta godt vare på deg selv og gi deg selv tid til å sørge... Håper du har noen du kan snakke med. Jeg fikk god hjelp på Ufrivillig abort forumet her inne...godt å "snakke" med noen som vet hva det går i... Sender deg en klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå