Gå til innhold

Inspirert : Hva er DU redd for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle er vel redd for å miste sine kjære. men jeg tenker på litt andre ting nå:)

Jeg er redd for mørket, skremmer meg selv opp, og føler hele tiden jeg har noen etter meg, å det har jeg gjort i alle år.

Blir også redd, hvis jeg blir holdt fast, uten noen rømmningsvei!! huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livredd for vennegjengen min syns jeg er megateit, uten at jeg aner noen ting.

Kjemperedd for at noen av våre nærmeste i familien eller i vennekretsen skal skille seg. Syns slikt er så vondt...

Gjest irismor
Skrevet

Kun edderkopper, sabla ekle kryp.

Ellers ingenting :-)

Skrevet

Jeg gjør det samme som deg HI, ang mørket. Utrolig unødvendig...

Også er jeg livredd edderkopper og andre krypdyr. Mannen ønsker seg en tarantella, men jeg kan virkelig ikke ha sånt i hus.

Skrevet

Når jeg er i Oslo, så er jeg redd for å bli overfalt. Når jeg er hjemme så er jeg redd for skumle dyr i skogen. Hvor skal jeg gjøre av meg som verken passer i by eller bygd? :P

Skrevet

Kreft, Være alene hjemme, sykdommer, att jeg skal gjøre noe feil på jobben, att folk synst jeg er kjempe gapen/teit, og att barna mine skal bli mobbet eller ikke få venner..........

Skrevet

Jeg er redd for mørket. Redd for å være alene når det er mørkt, legge meg alene osv. Jeg henter aldri posten, ved osv når det er mørkt.

Jeg er også redd for edderkopper. Bare sånne som er litt store, ikke de der som er bittesmå.

Og jeg er skikkelig redd for havet. Er redd for å falle uti og ikke komme meg opp og bli bitt av fisk eller spist av hai. Jeg er vokst opp med å være masse på og ved havet så forstår det ikke helt, jeg bader også i havet i syden. Da er jeg redd for hai og slik.. Ja langt inne på grunna hehe. Men jeg bader fordet om altså. Ser bare rundt meg hele tiden.

Jeg er også veldig redd for at samboeren skal være utro =(

Skrevet

Jeg er ikke redd for å dø, men jeg er redd for å bli skadet eller syk så jeg havner i helsevesenets klør som hjelpeløs. (Erfaringer der....)

Skrevet

Jeg er også redd for utroskap, at han plutselig skal komme hjem, pakke å dra..

Ja, å edderkopper!!

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Dette er litt flaut å innrømme, men jeg er litt "skogsredd". Synes det er skummelt å gå alene på tur i skogen med bikkja (selv i dagslys), fordi jeg er redd for å treffe på elg eller lignende. Selv om det har gått bra de gangene vi har gjort det.

Ellers må jeg si at jeg også er ganske redd for å gå til tannlegen. Gjør det selvsagt, men det er noe jeg gruer meg veldig for i forkant.

Ja, også er jeg redd for å skli på isen med bilen. Å miste veigrepet er ganske forferdelig, så jeg kjører ganske rolig ned bakken her når det er glatt;)

Skrevet

- Døden

- Dommedag / komme til helvette

- Verdens undergang

-Ufoer / romvesner

- Ta buss til plasser jeg ikke er kjent (og de plassene er det mange av her i byen!)

- Edderkopper

- Alvorlige sykdommer hos mine kjære

- Spøkelser

Haha, rart jeg er oppegående og fungerer i hverdagen egentlig.. Føler jeg er redd for alt når jeg ramser opp denne lange listen :- o

Skrevet

Andre mennesker.

Selv vennene mine i perioder med mye angst.

Skrevet

Jeg er redd for trapper som ikke er tette i mellom. Ser for meg at det kommer noen og skal ta beina mine da...mine foreldre har sånne trapper, og jeg må alltid løpe opp så fort jeg kan.

Skrevet

Dette er jeg mest redd for:

*Fugler

*At verden skal gå under

*Å fly

Også er jeg jo selfølgelig redd for å miste sønnen min og mine nære og kjære.

Skrevet

Jeg er redd for å få kreft, redd for å måtte krangle med det norske helsevesnet og nav.

Ellers så er jeg ikke redd for så veldig mye tror det henger sammen med at jeg ser på det å være redd som unyttig bruk av energi.

Skrevet

- At min kjære eller noen i familien min dør!!

- Brannskader

- Bli gravid og så miste babyen sent i svangerskapet

- Jenta fra The Ring/ The Grudge (øser meg selv opp når jeg alene hjemme.. mørkredd!!)

- Edderkopper

- Bilkjøring og å ikke finne parkeringsplass.. stå i veien for andre mens jeg prøver å rygge (noe jeg er DÅRLIG på)

Skrevet

Jeg er veldig redd for å fly.

Verre er det at jeg er veldig redd for at folk skal bli sinte på meg og mislike meg, spesielt folk som har en type autoritet over meg. En kjip sjef fra en tidligere jobb hadde inntil nylig en slags makt over meg (jeg fortsatte et slags samarbeid etter avsluttet fast ansettelse), og det tok tid før jeg fant ut at jeg kunne velge å gjøre det som var riktig for meg uten at verden gikk under.

Mor og søskenet mitt har samme autoritet. Livredd for å komme i konflikt med dem.

Skrevet

Jeg er redd for frykten. Frykt bare frykten er det noen som har sagt, og det passer godt for meg.

Skrevet

Slanger/orm er vel det jeg mest redd for...

Redd for å sette meg fast på små steder..type ganger i fjell, så ingen grottevandrer jeg altså...

Skrevet

Krypdyr

Slanger

Mørket steder der folk lett kan gjemme seg (skog, smug osv)

Tannlegen

Skrevet

Jeg er redd slik som HI. Grunnen til det er at jeg ser mye på grøssere. Og problemet etterpå er at fantasien min løper løpsk. Som f.eks etter at jeg har sett The Grudge, så fantaserer jeg nesten at hun jenta står og venter på meg bak et dør eller inne på rommet.

Men klare ikke å slutte å se alikevel, selv om jeg skremmer livet av meg selv.

Skrevet

Mørket.

Å bli offentlig uthengt / ydmyket.

Kjøre bil på glatt føre.

Skrevet

Jeg er redd for at invandrerene skal få "overtaket" i landet vårt. At de på sikt vil "skvise ut" nordmenn i områder og litt etter litt infiltrere systemet og vips så har vi etnisk norske ikke noe vi skulle ha sagt.

Dette er en reell frykt for meg,og det hjelper ikke at det i områder i Oslo allerede har begynt å minske på nordmenn pga dette. :(

Ellers er jeg kjemperedd for å gå å legge meg når samboeren min er på nattevakt. Jeg øser meg selv opp,og innbiller meg at jeg ser en mann uti gangen stadig vekk.

Og å bli voldtatt,så jeg går aldri tur i skogen/fjellet eller øde steder alene,uansett tid på døgnet. :/

Skrevet

Er redd for at en stol ute i gangen plutselig skal begynne å røre på seg når jeg går forbi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...