Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Er gravid i uke 23, og er sprengkåt hele tiden. Problemet er bare at det gjør så himla vondt å ha sex! Det føles helt ommøblert ut nedi der, så uansett hvilken stilling vi prøver virker det som at det er noe han stanger borti. Så da er det bare vondt å ha sex, og etterpå sitter jeg med følelsen av å være sår og oppsvulmet i underlivet. Er jo bare en stor skuffelse hele greia jo Er dette normalt? Jeg har visst livmora langt ned, kan det være denne som lager problemer? Er det noen som har slitt med dette, men fant en løsning?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Mente selvsagt morkaka og ikke livmora. ;-) Er det ingen andre som har hatt problemer med dette? Er redd det kommer til å fortsette å være vondt etter fødsel også. HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 er akkurat over uke 23 nå, og har samme "problem"... Her er orgasmene fantastiske Men penetrering krever langt voerspiel, glidekrem(!) og tolmodighet... Det går en stund, og så må vi gi oss. Fordi det blir "langsommere" og bytting av stillinger stadig,så rekker ikke han å komme. Men da fortsetter vi med at jeg runker han el.lign til han kommer Bakifra og "å ri" har fungert greit til nå... Det skal sies at han er rimelig stor også, så det var trangt før også...men nå gjør det virkelig vondt innimellom. -Dette er jo pga oppsvulming av underlig,økt blodtilførsel og østrogen(tørre slimhinner) i graviditeten. Krysser fingre for at det går seg til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå