Gå til innhold

Rotspissamputering suger! :( Advarsel, rent sutreinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 9 mnd'er med mye betennelse, smerter og flere utrensninger for rotfylling fikk jeg rotspissamputert den fordømte tannen min i dag.

Jippii for kjempe tannlegeskrekk!

Min faste tannlege brukte sin egen fritid på å være med meg inn, mens kirurgen gjorde dette gratis for meg.

Utrolig service, det skal de ha og dyktige folk! :)

Men, betennelsen var mye værre enn de hadde trodd så de tok hull opp til bihulene mine for å rense ut puss der også.

Så nå sitter jeg her med hamsterkinn, ørten sting i kjeften, bredspektret hestekur med antibiotika og spiser supper... :(

Noen som har vært igjennom dette som kan berolige meg med at dette går fort over?

Kirurgen sa at jeg bare måtte ringe han om jeg ønsket sykemelding, og det tror jeg søren meg at jeg skal gjøre i morgen.

Greier ikke å snakke, og jeg klarer ikke å bøye meg for da kommer trykket fra Helvete oppi bihulene mine!

*snufs*

Dette var egentlig bare et "synd på meg innlegg".... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg bare bør holde kjeft, men det kan ta litt tid før du blir smertefri. Det varierer fra person til person, men 1 uke kan det fort gå.

Ville egentlig bare sende deg en klem, jeg føler kjempe masse med deg og har vondt av deg!! Håper jeg aldri må gjøre noe slik =O

Skrevet

Jeg syns synd i deg. Og jeg er glad det ikke gjelder meg. Håper det aldri skjer meg.

Skrevet

Ikke for å skremme livet av deg, men dette kan ta langt mer enn en uke, men som noen over her skriver, det er forskjellig fra person til person.

Jeg satt også med hamsterkjaker, som etterhvert ble både lilla,grønn og blå.

Har du ikke fått utskrevet smertestillende medisiner? Pinex forte brusetabletter som skulle blandes med vann ( og en annen type jeg ikke husker navnet på.

Spiste suppe med sugerør i 14 dager, effektiv slankekur kan man si.

Du får ha lykke til:)

Skrevet

Om en månedes tid vil du garantert se på dette som absolutt verdt det, så "kos" deg med selvmedlidenheten så lenge du kan for nå er det snart slutt på betennelse og smerter...

GOD BEDRING!!

Gjest irismor
Skrevet

Å fy, det der er ikke morsomt bare jævlig vondt.

Ta i mot sykemeldingen og hamstre opp smertestillende. Dette kan ta mer enn en uke.

God bedring og ta det rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...