Gå til innhold

Må bare spørre, suger alle mannen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe "alle" gjør?

Har hatt en diskusjon her hjemme :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger blåser jeg. Det er langt morsommere. For meg.

Skrevet

Jeg gjør ikke. Har prøvd, men klarer ikke. Han klager (heldigvis) ikke.

Skrevet

For oss er det en naturlig del av sexlivet, hva andre gjør kan jeg ikke svare for ;o)

Skrevet

Det er sjelden, kanskje 2-3 ganger i ÅRET?:P

Jeg liker det ikke....

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Han vil ikke gi meg oralsex, så da får han det ikke tilbake heller!

Skrevet

Vi gir hverandre oralsex begge to ja. Ikke noe ekkelt med det. Deilig å ha kontroll og se tydelig at han tenner på det jeg gjør :) Liker å motta også.

Skrevet

Her er det utenkelig å ikke suge, like utenkelig som å ikke bli slikka. Hva andre gjør vet jeg ikke. Men jeg suger og blir slikka like mye, hver gang vi har sex, omtrent annenhver dag eller så. Men om jeg har munnsår eller vondt i halsen står jeg over.

Skrevet

Jepp. Vel kan ikke svare for alle, men for min del - jepp.

Skrevet

Jeg suger også min mann, å liker det!

Men han mener det er vanlig. Å sier det er noe alle gjør, når jeg sier han skal være glad jeg liker det, for det er det ikke alle som gjør.

høhø..

HI

Skrevet

Ja det hender hvis han er nydusja at jeg gjør det. Men det går aldri for han. Tror ikke han slapper skikkelig av og klarer å nyte det. Usikker. Ellers så suger jeg bare til å suge hahaha så morsomme vi er på kvelden =P

Skrevet

Jeg elsker å suge, er det beste jeg vet, liker det bedre enn å få munnsex selv. Problemet er at mannen min er for stor. Altså, tuller ikke. Får den ikke inn i munnen uten å komme nær med tennene eller få kjevevondt.

Skikkelig trist :(

Så her blir det halvveis. Blir runking med slikking og slikt her. Ikke helt som tidligere, men, men...

Skrevet

Verken jeg eller mannen liker det.

Skrevet

Jeg både suger og svelger, og mannen elsker det! Og når han viser det så godt at han liker det, så tenner det meg også da..:) mmm ;)

Skrevet

Er ikke i et forhold for tiden.. Men er jeg skikkelig kåt så elsker jeg og suge:) Har fått høre at jeg er skikkelig god på det og;))

Skrevet

Elsker å suge, men svelger ikke.

Nå elsker jeg å bli dominert da, og det er en viktig del av det siden mannen liker å bli sugd. Det er han som bestemmer. Men heldigvis liker jeg det da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...