Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Har akkurat oppdaget en klump( mer enn en kul) i brystet. Har ammet i ett år, og kjente den først igår. Har bestilt time hos legen. Men lurer på om det er typiske andre symptomer man kan kjenne?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Mest sannsynlig er vel dette en melkekjertel som har hovnet opp. Ville ha googlet brystkreft, da finner du massevis av informasjon.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 hvis du fortsatt ammer tipper jeg det har noe med det å gjøre, men jeg ville nok sjekket det ut uansett.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Antagelig er det en melkekjertel eller en annan kjertel. Jeg oppdaget en kul i brystet for 7 år siden, og ble selvfølgelig redd for om det kunne være kreft. Kom inn til kontroll og det viste seg at det var en kjertel, men den var såpass stor at den ble tatt bort. De sa da at det er sjeldent yngre damer får brystkreft, og at det ofte er kjertler:-) bra du skal i veien og sjekke det :-) lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå