Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hvis jeg har en avtale så må jeg skrive det i kalenderen min på mobilen med EN gang, hvis ikke så glemmer jeg det. Samme med aktiviteter osv for barna, jeg må skrive opp når f.eks. fotballtrening begynner og andre ting som skjer. Før kunne jeg huske slike ting, men nå er det ikke sjans. Nå er telefonen min på reperasjon, og jeg har en gammel telefon som nesten kun går å ringe og sende meldinger med, og jeg glemmer jo som bare det :S
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Spiser du nok fisk? Jeg ble slik da jeg ikke spiste fisk nemlig. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt noen blodprøver hos legen og se om du har noen mangler. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Faktisk så spiser jeg ikke så mye fisk.. Er (dessverrre) ikke så mye fisk vi spiser hjemme, men vi har spist mye makrell i tomat og røkt laks, men det har vi heller ikke så ofte lenger når jeg tenker meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå