Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Har fulgt med på alle disse trådene om sexlyst, hvor mye sex folk har osv, og mekret meg en ting. Det later til at de med ett-to barn er de som har minst sex, generelt sett, og er også de som klager mest over tidsklemme og liten tid. De med tre-fire barn, eller flere, ser derimot ut til å ha ganske mye sex og finner visst tid til det selv om de nok har det mer travelt enn de med ett-to barn. Kan jo bare vært helt tilfeldig, men synes det er en gjenganger her inne. Er selvsagt unntak da.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Nja.... det stemmer ikke helt for min del. Jeg har vært sammen med barnefar her i flere omganger, og vi hadde MYE sex(minst en gang om dagen). Og har blitt gravid de to gangene det var planlagt og etter mye "strev" Det tok ca 8-10 måneder hver gang. Vi er ikke sammen i dag, og jeg vet han brukte nesten like lang tid på å gjøre sin samboer i dag gravid(ja, han har sagt det). Altså.. jeg må få med at jeg skal ikke ha flere enn de to jeg har
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Har aldri hatt så lite sex som da jeg hadde ett barn. Var også kjempesliten. Nå har jeg tre barn og har sex daglig, trener og har overskudd Hadde gjerne tatt flere barn også. Planlegging, organisering og effektivitet.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Tror du misforsto HI her, 19:37. Poenget var nok ikke hvor fertil man blir eller er av å ha sex. Men at det virker som om de med få barn mener hverdagen er for hektisk til å ha sex, mens de med mange barn alltids får tid til å pleie forholdet med litt sex innimellom. Og ja, det har slått meg og. Det er gjerne de med ett barn som plutselig ikke har overskudd, tid eller lyst lengre til å ha sex, etter at barnET kom. Mens de som har fått nr 3 eller 4 ikke kan skjønne hvordan folk kan gå opp mot en uke uten sex. Som oss, vi har 3 barn, planlegger nr 4, driver eget firma, jeg er student, vi har to hunder og et hus under konstant oppussing, i tillegg til en del fritidsaktiviteter, foreldre langt borte som vil ha besøk en gang i blant og en konto som ikke alltid er smekkfull. Men sex har vi. Ofte, og mye. Og det har vi ingen plan om å slutte med så lenge det fysisk er gjennomførbart ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Samme her. Fire barn, full jobb, studier, husbygging, trening, venner, stor familie osv, men sex er noe man kan få tid til dersom man bare vil. Det er vel da heller viljen, eller mangel på sådan, det står på for mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå