Gå til innhold

Hva teori har dere ang dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang snø og måne? Blir det mye snø når det er stor eller liten ring rundt månen?

Hva har du lært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel bare å kikke ut av vinduet for å vurdere snømengden i år.... Lite hjelp i titte på månen altså ;)

Skrevet

Har lært at det blir frost og muligens snø, om det er ring rundt månen. Ikke noe om lite eller mye

Skrevet

beklager så mye, men var ikke noe frekke svar eg var ute etter... Man kan som sagt se på månen ang mye eller lite snø... Men fikk ikke googel til i dag på nette....

Også ang titte ut vinduet hva vær det er... Dette var et helt vanelig spørsmål som ikke trengte noe frekke komentarer i det hele tatt.. Det får da vere maken, dette er et forum og vi er folk og alikavel sitter det noe folk som bare må ødelegge trivsel her inne på den måten... !

Skrevet

Synst du virkelig at du har fått sure svar? Må da være måte på hvor skuffet og sårbar man kan bli.

Er så mange skrivefeil i innlegget ditt at jeg ikke klarer å svare klart. Går ut fra at du mener Hvilken teori man har. Når du har spørsmålstregn bak snø og måne...så vet jeg ikke hva du spør om her.

Og da mener jeg ikke å være frekk.

Hørte en gang at ser man ring rundt månen så blir det snø. I dag så jeg ring rundt månen og snøen daler. Ang størrelse på ringen så har jeg ikke hørt noe om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...