Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg kan gi en positiv gravidtest i julegave til mannen min! Da hadde han blitt superglad! Vet ikke noe annet han har lyst på.. IKM imorgen,ikke vondt i magen..bare ømme pupper litt uggen form. Men jeg har lite håp.5 pp...såeee vi får se. Kan noen krysse fingre å tær for meg? <3<3<3 Love u ladies!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Gi mannen din sink så det blir litt fart i svømmerne hans. Lykke til og hold oss oppdatert!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Sink og c-vit var noe vi brukte her også! ...og akupunktur på meg. Lykke til! Ps. jeg var ikke kvalm før i uke 10, alt jeg merket var ømme pupper,mensenmurringer og trøtthet...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Åå, for en god ide! Kunne ønske jeg kunne gjøre det samme! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Krysser alt jeg kan!!!!! Skjønner at dere ønsker dere det.. men OM det skulle være slik at det ikke klaffer nå, så slapp av og ikke la det legge en demper på jula. Nyt da heller fenalår og sånt som du ikke kan spise når du er gravid.. og start med nytt godt mot etter nyttår.. Uansett: Ønsker dere alt det beste <3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Krysser fingrene for deg. Julaften for snart 7 år siden testet jeg positivt med vårt første barn:) Det ble en super jul der bare han og jeg hadde en hemmelighet:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Så ksolie positive svar Jeg Har et bittelite håp Skal si ifra hvis det går i boks! HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Oioi..1 dag p overtid....hmmmm spennende dette. HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Håper det blir en positiv test for deg når du selv velger å ta testen!! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Ta testen da!! Men om den blir positiv så spørs det om du klarer å holde deg hemmelig for mannen helt til den 24.??? hehe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 hehe..nei det spørs om jeg klarer å holde meg helt til julaften! Har vært kvalm idag da...skikkelig uggen. Får se imorgen da..om jeg tar en test. Hadde blitt så fantastisk glad hvis dette hadde gått i oppfyllelse. Men prøver å være realistisk. Å holde roen hihi HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 En liten oppdatering...har ENDA ikke fått mens! Tok test igår...kom visst litt mye tiss på,ble litt våt oppover i testvinduet Det kom frem 1 strek til slutt. Men nå er det jo langt på overtid. Kjenner ingenting nå...litt uvel i magen kanskje. Stikking kanskje. Hjelp...sen mens da?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Ta en ny test imorgen også.... med morgenurin.. Den er best =) Lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 Så spennende!! Her hadde jeg forresten negativ graviditetstest 13 dager etter at befruktningen skjedde
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 .. og 9 mnd etterpå så fødte jeg en nydelig og frisk gutt 14:22
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 13 dager..og det var lenge.. Jaja må vel bare smøre meg med tålmodighet. Mannen tror ihvertfall at jeg har mensen nå. Fordi jeg har mensen til bra fast tid...ho-hooooi! Håper det kommer et svar før Julaften!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå