Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 på 30.000 kroner for 2 uker inkl hotel. Hadde man bare hatt mulighet og pakket koffertene og reist nå skulle vi sannelig gjort det:(
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Har vel ingenting med du skriver å gjøre..men jeg synes det er langt å reise for barna...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Går så fint denne flyreisen, barna sover jo på deler av turen, var ikke noe problem for vår del, har vært i Mexico også, 0 problem som sagt! HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Jøss, dro du virkelig med deg barn til MEXICO?!? Mannen min er fra USA, og der blir de frarådet å nærme seg landet, ikke bare grensebyene. Jeg hadde IKKE dratt dit.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Oj det var billig. Dit vi hadde lyst å reise kom det på 42 000 for to voksne og to barn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Billig!! Men mexico?? grøss, ikke ett land å ta med seg barn:((
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Jeg snakket om prisen på Thailand turen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Reiste charter til Mexico, og synes du ikke denne plassen passer for barn så vet ikke jeg! http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=36088&SelectedPackage=57_c3_CUN4_RILU2_VN1%3a3_H12c1_S3_OSLd201112123_CUN15%3a2_VN2_121%3a&BookingQuery=-1%3a19233%3ad2011121212667%3a0%3a0%3an1%3a4_42%3a42%3a8%3a11%3a-1%3a2%3a&UseBookingFlow=True Har du hørt noe grusomt om Mexico siden du er så fryktelig negativ?? HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Vi skal til USA i jula vi, være borte i 3 uker. På julaften skal jeg ligge ved bassenget i villaen og kose meg
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Ha ha, Mexico er ifølge amerikanerne styggedom. Og når ble amerikanere sannhetsvitner? Har vært backpacker i Mexico i noen uker og følte meg aldri utrygg. Masse barnefamilier som reiser til yucatanhalvøya. IKKE fordi de er uansvarlige foreldre! Skjerp dere
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Ja guriland, også MEXICO da! Det er jo verre enn AFRIKA!!!! Kanskje man til og med måtte prate med en MEXICANER! Mange tullinger her ass.... og at man skulle bry seg om hva en amerikaner har hørt om Mexico er jo bare idioti. Jeg gir meg da fullstendig svarte i hva en eller annens amerikanske mann mener om noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 Det er reaksjon, fordi Mexico er en av verdens farligste byer. Tusenvis av mennesker drepes der vært år i narko-krigen, skyldig og uskyldige. Mange kidnappes der også, spesielt turister! Derfor hadde nok ikke jeg reist dit.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 I alle dager... 20:00 og 20:02, hva er problemet deres? Dere snakker om fordommer altså! Så fordi mannen min er fra USA så er han automatisk dum altså? Får huske å si ifra til universitet han jobber på at han ikke er kvalifisert pga landet han kommer fra. Og jeg mente overhodet ikke at meksikanere er dårlige mennesker, tvert imot. Jeg flyttet til Arizona hvor han kommer fra i noen år, og der er ca. 30% "Latino" og vi har veldig mange gode venner fra Mexico som er herlige mennesker. At veldig mange også dessverre driver med kriminalitet er ikke noe man kommer unna, men det gjelder ikke alle. De som kommer til USA for å starte et nytt liv er noe helt annet enn de som kommer for å selge narkotika. Grunnen til at de ikke anbefaler folk å dra dit er pga narkokrigen der. Narkotikakartellene dreper sivile, henger de fra broen, henretter på kamera med motorsag og de verste tingene man kan tenke seg. De kidnapper turister også. DERFOR ville jeg ikke dratt dit, ikke fordi meksikanere er dårlige mennesker, eller fordi "amerikanere hater meksikanere", noe som overhodet ikke er sant. Blir skuffet over dere altså, hadde trodd bedre om dere. Syns synd på barna deres om de vokser opp med fordommer som deres.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 "Mange tullinger her ass.... og at man skulle bry seg om hva en amerikaner har hørt om Mexico er jo bare idioti. Jeg gir meg da fullstendig svarte i hva en eller annens amerikanske mann mener om noe som helst." Herregud, hva pokker er galt med deg? Forloveden min er fra usa, mener du virkelig at han er idiot altså? Ynkelige, ynkelige menneske.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #16 Skrevet 5. desember 2011 Her var det mange rare fordommer mot amerikanere gitt. At mexico er et utrygt land trodde jeg de fleste oppegående mennesker som leser aviser visste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå