Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Vi er en familie som ikke er så glad i julekaker. Men føler at jeg allikevel bare må lage noe pga tradisjon. Blir pepperkaker og kakemenn. Hva lager dere? Prøver meg kanskje på litt hjemmelaget konfekt i år og håper det slår mer ann.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Vi er heller ikke så glad i julekaker. Baker det vi liker, og da blir det litt julekaker (krumkaker og pepperkaker), konfekt , hjemmelagde fløtekarameller og lefser.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Altfor mye.. Har ikke godt av så mye kaker, men liker dem veldig godt:) Så her i huset blir det i år: pepperkaker, kakemenn, brune pinner, colakaker, kokosboller, kransekake, lefser (mørlefser og kling), smultringer og Sarah Bernhardt. Guuulp, vi skal kose oss i lange tider, ja.. Mesteparten av kakene ligger frysen, da.. Så vi kan kose oss godt over hele året;)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Mammaen min baker så mye at jeg egentlig ikke trenger å lage noenting. Men hun baker bare de tradisjonelle kakene, så jeg liker å spe på med noen av mine favoritter: sarah bernard delfiakake diverse julekonfekt
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hehe, her er det syv slag pluss litt til hvert år! Er vokst opp med en mor som ofte baker, uansett årstid, så både broren min og jeg baker masse med våre familier. Foreløpig har jeg bakt: - berlinerkranser - serinakaker - krydderkake - kokosmakroner - fyrstekake Skal også lage: - Sarah Bernard - pepperkaker - kromkaker - risboller - og rulle marsipan Godt at jeg er gravid, så synes ihvertfall ikke alt inntaket av kakene på magen... haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå