Blondie Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 jeg fikk min prins 1 Nov kl 18.17. har tatt litt tid før jeg kunne komme inn hit og skrive for det har skjedd litt av hvert. jeg var til stripping hos jordmor dagen før og begynte å kjenne at kroppen jobbet på natten. halv seks på morgenen gikk jeg og la meg i badekaret hjemme, der lå jeg til alt varmt vannet var brukt opp hihi. etter det reiste jeg hjem til mamma og la meg i badekaret der og brukte opp deres varmt vann. samboeren min hentet meg i tolv tiden og halv ett gikk plutselig vannet :-). i bilen på vei til sykehuset da begynte riene å bli ganske vonde. jeg bestemte meg egentlig i bilen for epudural når jeg kom frem. men dro til den naturlige avdelingen først for å se hvordand et gikk. ble sjekket og hadde litt over 4 cm åpning når jeg kom inn. hadde et ønske å prøve å sitte mer i badekar, men riene kom så utrolig tett og jeg klarte ikke slappe av oppi der. det ble heller flere forskjellige stillingen med lystgassmaska tett i trynet hihi. nå begynte det virkelig å dra seg på! riene var utrolig slitsommme for jeg fikk ingen pauser. men halv seks kunne jeg begynne å presse og kvart over var han ute. jeg mistet mye blod og det var litt ekkelt men utrolig flinke folk tok seg av oss og følelsen ble ikke noe negativ ut ifra det. jeg har vært utrolig uheldig etterpå med sterk bekkenløsning osv. men det gidder jeg ikke forklare om! Prinsen er ute. jeg syns det helt ærlig var heftig å føde og føler at det er viktig å få frem at ikke alt bør være en drøm. men man er i gode trygge hender og man kommer seg igjennom det :-) har hvertfall fått føle på smerteterskelen min og fødte en gutt på 4415, 52cm lang! velger å kalle meg selv en tøffing hihi
Minigrevlingen Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Gratulerer! Synes det var godt å lese en mer realistisk historien. Gruer meg ikke like mye takker våre deg. Lykke til:)
Blondie Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2011 jeg vet at jeg satt pris på at noen sa til meg at d er helt normalt at man ikke følte fantastisk lykke med en gang, eller faktiksk syns det var veldig vondt. så da tenkte jeg å være ærlig. er jo så forelsket nå så følelsene kommer jo :-) lykke til!
Minigrevlingen Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Mange som fortller ureaistiske eventyr eller mareritt. Godt å høre om at det er en del av begge:) takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå