Gå til innhold

Dette er grunnen til at Amir forlot BB-huset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama hans var gravid og fikk se dette..ble aldri broadcasted.

Hun krevde at han gikk ut.

Hun har skrevet under filmsnutten.http://www.youtube.com/watch?v=0IbhDkb3jeg

Hvorfor bli med på BB_hvis man ikke klarer å holde fingrene av fatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig av deg å spre det når hun ønsker det skal bli slettet...

Skrevet

Nei det er IKKE fint av meg...men hvorfor gjøre det på tv da? Er det bedre???? jeg bare spørr

HI

Skrevet

Jeg kjenner Amir. Han er ikke riktig klok:p Går på medisiner og hele pakka. Har blitt sparka fra flere jobber grunnet sextrakkasering.

Han ble sammen med Linda for knapt et lite år siden. Og det har vært av og på hele tide. "singel-i et forrhold-singel-i et forrhold" De har faktisk en datter hver også. Galskap!!

Jeg VISTE at Amir kom til å være utro. Jeg kjenner han! Også var han utro på fest nr: 1! hahaha:p

Men nok om det. De er forresten sammen igjen:p hehe Da er man desperat altså. (tenker da på dama hannes)

Sist men ikke minst: Amir var en helt annen person på TV enn hva han er i virkeligheten. på tv kan jeg faktisk si at han var "likendes"...

Skrevet

Vel, smakløst eller ikke, det lille jeg så var iallfall nok til at jeg, i hennes sted, ikke hadde tatt meg bryet med å kontakte BB og fyren sjøl. Latt han råtne i huset, og latt han komme ut til barnebidrag og status som helgepappa.

Skrevet

Ja det virket som om at alle likte han...skjønte det var noen ugler i mosen fram til jeg så dette!!

Skrevet

Smakløst av deg HI!!!

Herregud hvor tragisk kan du være da??

Skrevet

19.20

Hvorfor er det smakløst av meg. Jeg fulgte jo med på BB og fulgte med. Og dette var jo lagt ut på BB..såe.

Jeg har IKKE bretta meg ut på tv sånn.

HVORFOR ER JEG FÆL?

NÅR DE GJØR DETTE SELV..DET VAR FAKTISK PÅ TV!!!!!!

HI

Skrevet

Sunna viste seg å være hore ho da, i huset.Amir er en av flere gutter ho prøvde seg på.

Skrevet

Æsj, tragiske mennesker. Temmelig ynkelig om man lar en ekkel fyr som Amir tafse på seg. Fysj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...