minimera Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hei! Mamma ønsker seg bøker til jul, og jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Hun liker lettleste bøker, og hun bruker å lese pocketserier som hun får via ukeblad (tror jeg). Jeg har kjøpt et par bøker av Eldstad før, og hun sa hun likte dem. Har dere noen tips? Jeg har selv lest Øya, Sara Nøkkel, La peregrina og Biens hemmelige liv som jeg kanskje kan tenke meg hun kan like å lese... Jeg tenker også på Dina bøkene, men tror ikke det er noe for henne. Men noe som ligner...? Finnes det noen bøker der? Triolgoien (?) av Toril Brekke, noen som har lest dem? Tror det er handling fra 1800-tallet.
lille sprelle Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Jeg tenkte på øya og saras nøkkel.... så det var likt..... Ellers så er hundreåringen en skikkelig røverhistorie, fornøyelig og ganske lettlest.
sykt stolt Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Min mamma elsket "Potensgiverne", kanskje den er noe for henne? Camilla Lackbergs bøker er også lettleste og underholdende, hvis hun liker krim.
minimera Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 Takk for svar Har også lest potensgiverne, så det var en god ide Tror jeg satser på øya jeg, det er jo en veldig fn histore
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jeg ville kjøpt Reisen hjem eller Hundreåringen som klatret ut av vinduet. Veldig forskjellige bøker men begge er veldig bra. Reisen hjem likte jeg mye bedre enn Øya, kjøp den og lån den av henne etter jul
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Den lukkede bok av Jette A. Kaarsbøl Vargskinnet triologien av Kerstin Ekman Den trettende fortellingen av Diane Setterfield Om du skulle få tak i den er Veien hjem av Rosamunde Pilcher nydelig.
minimera Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2011 Boktips til meg selv også her Takktakk
minimera Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2011 Den lukkede bok er kjempebra! Men ikke noe for mamma tror jeg! Og den trettende fortelling Arig å mimre i det jeg har lest, man glemmer så fort Takk alle sammen, skal inn til byen i morgen og kjøpe, kanskje det blir flere enn en
Jojo x3 Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Reisen hjem er vakker. Hjemkomsten av samme forfatter som Øya. Ellers er bøkene av Kate Morton kjempebra! Litt lange da, men det merket jeg ikke da jeg leste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå