Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hvilken alder sånn ca er det ok at man er borte fra barnet sitt noen timer?? Har aldri vært borte fra mitt barn på 6.mnd før, men tenkte å ta turen i bursdag i januar...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Å herregud, baby på 6-7 mnd? Dra ut du! Så lenge ungen har en omsorgsperson hos seg, far/besteforeldre.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Ja, jeg vet ikke. Trodde kanskje det var litt tidlig. Har aldri hatt barn før. Men takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Får vel refs her nå, men var borte en helg fra min 6 mnd gamle baby for snart 2,5 år siden.. Og det gikk bra! Hilsen meg over.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Dra bort og kos deg! Send et par sms i løpet av kvelden hvis du tenker mye på baby. Får sannsynligvis svar om h*n sover søtt. Glade foreldre gir glade barn, sunt å tenke på seg selv innimellom.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 det er ok å være borte fra barnet noen timer når man vil! Uansett om ungen er 1, 3, 6 uker, mnd eller hva! Kom deg ut!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Tror de aller, aller færreste vil si at det er galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå