Blondie Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 jeg ammer ikke jeg pumper meg og lillegutt får maten på flaske. til nå har jg hatt sinnsykt mye melk og ble helt sliten av å pumpe så mye. noen dager pumpet jg mer sjeldent og nå syns jg at jg har mindre. kan d stemme? og ve å stimulere mer så vil jeg f mer også??
Vilruge Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Det er visst forskjellig fra kvinne til kvinne, men i utgangspunktet er det visst meningen at tilbudet skal stå i stil med etterspørselen. Jeg fullammer og pumpa en periode for å ha mm i fryseren så babyen ble litt mer uavhengig av meg. MEN da jeg både ammet og pumpet fikk jeg en helt vanvittig produksjon med mye lekasjer og søl! Nå har jeg sluttet å pumpe og føler melkemengden står i samsvar med lillegulls behov.
Tauriel Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Pump ofte og ikke stress... Jeg pumpet i begynnelsen, men ble mye stresset og pumpet litt for lite. Melken forsvant ganske fort i løpet av et døgn, jeg prøvde og få den opp men her ble den borte :/
Blondie Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 okey. takk for tips. da får jeg pumpe litt oftere og ikke gi meg så fort da, selv om d ikke kommer masse hele tiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå