Gå til innhold

UL i dag - hjertet dunket høyt og fort! :)


MammaElisabeth

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på ultralyd, jeg trodde jeg var 8+1, men jeg må ha hatt sen eggløsning for jeg var bare 6+3. Det er helt merkelig, det betyr at jeg testet positivt allerede når jeg var 3+0! Jeg ble veldig satt ut og følte meg litt rar, jeg har jo trodd jeg har vært så mye lenger på vei!

 

Men, alt så veldig bra ut, og hjertet dunket høyt og tydelig mens min kjære holdt meg i hånden. En fin opplevelse, som gikk dessverre gikk utrolig raskt. Skulle ønske jeg hadde opptak av lyden, det blir så mye inntrykk og følelser at det er vanskelig å få med seg alt. Men, jeg sitter med bildet i hånden, og det går opp for oss at det er et liv i magen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende med UL :) det er jo mest i begynnelsen, at det er så stoor forskjell på ukene.. så om litt er du vant til at du er "satt tilbake" :)

 

Hyggelig med bilde og betryggende å høre hjertelyd! kos deg med det:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy - deilig følelse! :-) Gratulerer!

Forrige svangerskap ble jeg satt tilbake 2 uker på tidlig ultralyd, og satt frem 2 uker igjen på ordinær ultralyd :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

 

Jeg var på ul idag og fikk høre og se ett bankende hjertet<3 En fantastisk opplevelse... Ble satt 4 dager tilbake, men er ganske sikker på at det er feil siden jeg vet ganske sikkert når jeg hadde el;) Så nå er alle bekymringer borte og jeg skal bare kose meg med lille reka mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kommentarene deres :) Jeg stiller meg litt tvilende til den drastiske forandringen av termin selv, men har slått meg til ro med det nå. Jeg er bare så glad og så mye roligere nå som jeg tenker at det kommer til å gå bra, og jeg har hørt hjertet slå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

så godt å høre alt var i orden;) Jeg var på ultralyd i romjulen og trodde da jeg var i uke 18. ( og var litt usikker på om det var sant at jeg var gravid). men fikk da vite at jeg ikke var langt på vei, så langt tilbake som i uke 13 målte jordmoren.. blei helt sjokkert.. er vanskelig å vite ved å bare regne ut med legen :P også så feil da:P men slo meg til ro med at det var en liten ei /en der inne som hoppa og at hjertet slo <3 skal tilbake å ta ny ultralyd i slutten av januar og se hva det blir gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...