Gå til innhold

Fra himmel til helvete


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle det vert gledens dag. Bryllups dag. Isteden sitter jeg alene og gråter og vet at vi gav hverandre ett rungende ja. I gode og onder dager.

Har mine feil og angrer, men har ikke gjort ting som man blir beskyldt for.

Ingen unnskyldning, men livet er trist. Fikk oppleve ekte kjærlighet med stor K. Bør på en måte være takknemlig at jeg fikk oppleve dette, men det å miste den over natten gjør vondt vondere.

TA vare på den du elsker, ikke gi slipp da vil du angre.

Tro meg, jeg vet. Jeg vil aldri aldri tilgi meg selv.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda... :( Vil du fortelle hva som har skjedd..?

Skrevet

Jeg på en økonomisk smell som jeg holdt skjult. Dette er stort sett ordnet opp i. Så kom det andre beskyldninger som ikke er sanne men ikke kan forsvare seg mot.

Kjærligheten knuste meg, den jeg søkte ironisk nok.

Dette gjør meg bitter på meg selv og jeg vil ikke kunne leve med dette så lenge ikke sannheten kommer frem.

hi

Skrevet

Møtte du ingen forståelse for at du har holdt dette med økonomien skjult? Sånt kan være vanskelig å fortelle om, kanskje når han får roet seg så ser han saken fra din side.

Så lenge DU vet at de beskyldningene du får mot deg er usanne, så prøv å heve hode, sannheten kommer alltid for en dag likevel.

Går det ikke an å få snakket med han?

Skrevet

Beskyldninger som ikke er sanne, men som du ikke kan forsvare deg mot?

 

Unnskyld meg, men et forhold baseres blant annet på TILLIT, og man må kunne stole på hverandre, og møte de stormer som kommer! Og om denne mannen valgte å ikke tro på deg, ang disse beskyldningene, så er han ikke verdt det, og det hadde aldri holdt i lengden uansett. Han syns tydeligvis det var stas helt til den første motbakken kom, vær glad du er kvitt ham.

Skrevet

"Fikk oppleve ekte kjærlighet med stor K. Bør på en måte være takknemlig at jeg fikk oppleve dette, men det å miste den over natten gjør vondt vondere.

TA vare på den du elsker, ikke gi slipp da vil du angre.

Tro meg, jeg vet. Jeg vil aldri aldri tilgi meg selv."

 

Høres ut som en floskelrik køntrilåt...

 

Ærlig talt HI; hva har skjedd??

Skrevet

Tror jeg for svi, grunnet vedkommende sine tidligere opplevelser her i livet.

Er sårt på mange måter da man ikke kan forsvare seg. Jeg ønsker sannheten frem på alle måter. Desverre vil ikke min livs kjærlighet det. Bare det vedkommende selv velger å tro. Det gjør vondere en vondest.

Tiden leger aller sår sies det. DET ER TULL!! disse arrene vil prege meg så lenge jeg lever. Kjærligheten min til min elskede vil ikke dø. Dette er ikke kjærlighetssorg som mange vil kunne påstå og at det blir bedre. Jeg har vert ute en vinternatt og to før, trodde jeg visste hva det var å være glad i noen. Nå vet jeg det og det har knust meg og mitt hjerte på alle måter.

Ønsker ikke noe menneske den situasjonen jeg er kommet opp i.

hi

 

Skrevet

Har sagt sannheten som den er. Kall det hva du vil. Jeg vet...

hi

Skrevet

Håper at det ordner seg for dere jeg da. Trøsteklem

Skrevet

Uff lykke til. Ikke finn på noe tull ihvertfall

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...