Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jobbet 80 prosent(opptil 100%) før jeg fikk barn. Fast ansatt. Var 1 kveldsvakt og ellers dagtid. Jeg kan ikke lengre ha kveldsvakt pga mannen jobber borte(han er borte 80% av året for å si det slik)....og lurer på om jeg kan ha noe "krav" pga jeg er "alene"?Var noen om skreiv det her inne til noen andre engang, men jeg husker ikke........... Sjefen kan til nøds gi meg 1 VAKT på dagtid, ellers er det bare kveld. Dumme meg som ikke fikk skrevet ned at det var DAGVAKTER på kontrakten......
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Du har krav på det som står i kontrakten.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 men der står det bare 80%....pluss NK. Jeg har jo ikke mulighet til kveld pga mannen er borte og jeg ikke har NOEN til å passe barnet mens jeg er på jobb da...har jo ikke døgnåpen barnehage her akkurat...:S trodde ikke det skulle bli slik.....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Jeg måtte selv si opp pga akkurat det samme. Fikk 3 dag, 2 kveld og annen hver lørdag. Kunne ikke jobbe kveld og helg nå og da, listene ble skrevet fra mnd til mnd, allikevel kunne de ikke ta hensyn til det. Sa opp halve stillingen så de kunne gi kveldsdelen og helgene til en student. Var haugevis av studenter som ville ha en slik jobb. Men fikk allikevel ikke bare jobbe dag, alle måtte jobbe kveld samme hvor stor eller liten stillingsprosent. Da ga jeg opp.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 uff kjipt:( jeg kan godt "nøye meg med" 2 dagvakter omså....jeg MÅ jobbe litt!!!! Men hvis det er så vanskelig så må vell jeg også gi opp og finne noe annet...:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå