Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Mannen, 3 barn og jeg:D Vi synes det er koselig, og det er ikke snakk om store ting som mange får. Mannen har laget meg godteri kalender(en liten sjokolade, dropseske, flakslodd osv..) Han får også godteri kalender hos meg(med en og annen lapp i tillegg på noen;) Unga får ting og litt godteri på lørdager:)tilogmed minsten på 1,5 år får...;)Synes det er SÅ spennende med kalender!!!yser av øynene! flere som har?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har til datteren min, men har ikke lagd til meg selv (er alenemamma). Er kalenderluke nok å se henne åpne sine pakker:-) (og så vanker det heller litt vin på a mor til fredagsluken;)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Heldig dere er, deilig å kose seg sammen og nyte førjulsspenningen i fulle drag. Her er det bare ungene som har hver sin haribo kalender som minsten ikke liker godteriet i. Stua og sofaen er tapisert med ekle bjørner han har sutta på og så spyttet ut i smug. Nytter ikke å ta fra hanheller for elste deler brodelig med lille...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Vi har også alle mann - jeg får pakke bare annenhver dag da, mannen syntes at det var nok med 12 gaver. - han kjøper litt større gaver enn meg da.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Her i huset er det faktisk seks kalendere fordelt på tre stk. Merklig nok har jeg ingen. Pakkekalender utgikk i år, men de trives med kalenderene sine allikevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå