Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Min mor sier til meg på tlf. at jeg og min mann skal få 1000 kr. av henne til jul. Det samme får søsteren min og samboer. MENS mine brødre ikke får det, får den vanlige 200-lappen. Grunnen til forskjellen er at begge brødrene mine alltid har fått masse hjelp når det gjelder penger og det har ikke vi jentene fått. Begge har lånt masse penger og aldri betalt tilbake og når det blir snakk om pengene så blir dem sure. Men er ikke dette litt feil? Er jo julegave det er snakk om. Føler at jeg må være forsiktig med hva jeg sier når jeg snakker med brødrene mine. Jeg kjenner dem så godt at jeg vet at dem kommer til å klikke i vinkel om dette når dem. Dem er over 30 begge, men manler evnen til å se helheten på ting. Som feks. ene broren min trenger kausjonist til et boliglån. Moren vår sier nei. Han blir sinna skjeller henne ut og hyler og skriker til søstern som ringer han senere på kvelden ang. noe annet. Hun viste ikke engang om dette med kausjonist. Han skjønner ikke at moren vår ikke vil være kausjonist fordi han er en økonomisk katastrofe. I tillegg synes hun at hun ikke kan være kausjonist for en av oss og da ikke kan hjelpe noen av oss andre, spesiellt meg og søstern som aldri har bedt henne om hjelp til noe.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Nei, jeg syns faktisk ikke det er feil. Hvorfor skal de gi mye penger til to slabbedasker som ikke engang gidder å betale tilbake det de har lånt. "Man får som man fortjener"
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 nei,. syns ikke det er feil. men det er feil at moren din forteller deg dette. hun burde holde deg utenfor dette. brødrene dine har jo fortjent dette når dem låner penger og ikke betaler det tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå