Gå til innhold

Hva skal du gi mannen din i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt blank, jeg, og han ønsker seg ikke noe spesielt.(bortsett fra gravemaskin, men det har jeg ikke råd til, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen min får en dyr jakke.

ps3 spill, t-shorter.

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

Hehe! Lekegravemaskin da vettu! Hadde vært morsomt og sett uttrykket hans når han åpna den pakka!

Vi bruker ikke egentlig gaver til hverandre, men heller å reise bort en helg eller kjøpe noe nytt til huset eller noe. I år kjøper vi gaver til hverandre, men de er liksom fra barna. Jeg vet jeg får "mor til 3-kjede", og han får en hodelykt fra alle ungene samt at han og eldstemann får Harry Potter samleboksen (dvd) sammen fra de to yngste!

Skrevet

Om du ikke har så mye penger og han er like glad i sjokolade som mannen min er, kan det være en stor hit ;)

Jeg skal gi apple-tv

Skrevet

Kanskje en kontorstol.... Han har nettopp innredet eget hjemmekontor og sitter på en kjøkkenstol!

Skrevet

Min får sko og så får han litt klær fra barna

Skrevet

Blir nok et nettbrett fra meg. Fra ungene får han en bok han ønsket seg. Også skøyter fra nissen. og noen dvder:) Blir en fin jul!

Skrevet

Jeg har kjøpt Blue-Ray spiller med 3D funksjon på.. (vi er sikkert de siste i verden uten Blue-ray spiller... hahahaha.. og med ny smart TV med bl.a. 3D, så kan det jo være kjekt å ha..)

Så får han samleboks med alle HP filmene i Blue Ray (fordi jeg kom over et KJEMPEBILLIG tilbud... ellers har vi sett de mange ganger).

Fra ungene tenkte jeg noe godlukt (parfyme og deo ... skikkelige, som han ønsker seg...)

Han har også fått dilla på tur etc.. så kanskje noe ullsokker, gode boksere å ha under når han går på tur.. (sånt han ønsker seg). han har kjøpt seg MYE selv siste året etter friluftsmenneske i han våknet...

I fjor kjøpte jeg langrennski etc..

Vi har egentlig (ihvertfall jeg) sagt at vi ikke trenger å kjøpe så mye i år... vi pusser opp et dyyyyrt rom, og har kjøpt oss en dyyyyr TV.. så vi trenger ikke bruke mye bare for å bruke mye...

Men han er snill og kjøper alltid dyre gaver til meg... (Han kjøper ikke så ofte gaver i hverdagen etc, men når han slår til, da slåååår han til.. og han er glad for at jeg ordner gaver til alle andre fra oss.. så da vil han heller gi meg noe skikkelig...)

Skrevet

Satser på å gi ham tlf..

.. MEN han vil ha en klapptelefon (!!??) med store normale trykk-knapper. Hvor mange sånne finner man i dag lizzm..

:-/

Skrevet

Gud så dyrt dere kjøper!

Vi har satt grense på 500 til oss og mer til barna.

Han får en skikkelig stilig klokke fra Aldo og så er jeg med på gaven fra foreldrene hans som er Ipad 2.

Det blir ca 700 fra meg i år.

Hvorfor så dyre ting?

Skrevet

Enig med 15:43...Tror det enkelte her kjøper er det jeg har i samlet budsjett på alle gavene mine :)

Han får ingenting nå, men vi kjøper oss biletter til en festival som er til sommeren.

Skrevet

min ønsker seg nye høyttalere til 25000, så det blir det han får de neste par årene i alle gaver :P

Skrevet

Hvorfor så dyre???

Kjøper det han/vi ønsker oss, tenker ikke så mye på pris. Mannen min får Ipad til jul - det ønsker han seg. Skal jeg la være fordi den er dyr??

Skrevet

Jeg har ikke råd til å gi han tlf aleme.. Går nok sammen med foreldrene mine..

-15:37

Skrevet

Han får superundertøy og pysjbukse:) Det samme får jeg av han..enkelt og greit:)

Skrevet

Bosch spikerpistol, et Zelda-spill (til Wii) og et innrammet bilde av barna (dette er kombinert jule -og bursdagsgave)

Skrevet

Har akkurat bestilt til med color Magic til han, så vi skal på kjærestetur i januar. Han ønsker seg en lang weekend til en eller storby uten barn, men det har ikke lommebøkene våre råd til. Så det ble gratis tur gjennom buzzabor, men bestilte større og finere rom. så jeg tror han blir stor fornøyd. Ordnet med barnevakt og vi har fri.

(gravemaskin har jeg, så det trenger han ikke ønske seg.... hehe)

Skrevet

Hehe, vet ikke om han fortjener noe egenlig, men må vel gi noe......

Noe som virker mot latskap, noen ideer? Sukk..

Skrevet

Her blir det klær fra barna og en linse til fotoapparatet fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...