Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg bor i ett gammelt hus. Er en takluke opp til loftet men jeg har ikke vært der oppe. Går muligens an å stå om man står midt i rommet. Har akkurat skiftet tak, så det er tett. Bruke det til oppbevaring?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 er det isolert under det nye taket?? vet du om det er veldig kaldt der oppe på vinteren. ?? plast tåler ikke kulde så bra.. burde være + grader der det skal oppbevares.. har et gammelt loft selv. er isolert, men har ingenting der oppe. redd det skal bli ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 JA JA JA! Møbler etc perfekt, om der ikke er fukt kan alt oppbevarest. Om du likevel er bekymret for fuktskader eller lukt er det bare å pakke inn med plast, tette esker osv (klær, bamser, viktige papirer/bøker osv) Du er heldig som har loft!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Husk at varmen i huset stiger, og det sjeldent blir under 0 grader på et råloft. om det likevel skal være tilfelle, er det lite som tar skade av et par dager i kulde. Dessuten er det bare å pakke det du er veldig redd for godt inn. Jeg vokste opp i et dårlig isolert hus, med et kaldt/varmt (pluss og minus) råloft, og verken plast, klede, møbler, leker eller noe annet har blitt ødelagt etter flere år med oppbevaring. Værste som kan skje er at det lukter litt om det ikke er godt pakket, men alt kan vaskes (Klær må pakkes, ellers vil lukten sitte i en god stund...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå