Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er konstant kvalm, har vonde pupper, stuptrøtt og er oppblåst som fy. Men jeg har ikke fått strek på magen enda og kjenner jo selvfølgelig ikke liv er bare i uke 9. Har man slike symptomer hvis det skulle være dødt i magen? Alt man skal bekymre seg over....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Den streken fikk jeg aldri:) Som regel når det er dødt så mister man gradvis symptomene. Du har nok en sprell levende baby der inne:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Ja, har sikkert det... Takk for svar! Hi
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Trodde ikke den streken kom før langt uti svangerskapet. Selv fikk jeg den aldri:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er i uke 34 og har ikke fått den streken. Du er nok fortsatt gravid, du mister symptomene om du har mistet. Noe du mest sansynlig ikke har;-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg fikk heller aldri den hormonstreken, vet om flere andre som heller aldri fikk. Har bare èn venninne som fikk den, og tror hun da var i slutten av andre trimester. Og jeg var også blytrøtt og uggenkvalm i første trimester. Det er heelt normalt, HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Jeg fikk den streken i uke 29.... Så tror du har noen uker igjen.. Noen får tilogmed ingen strek
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Man mister gjerne symptomene raskt hvis det er dødt. Opplevde det selv i uke 9. Hadde 2 svangerskap bak meg så jeg bare visste da jeg hadde vært "symptomfri" et par dager, at dette hadde gått galt. Kos deg med symptomene dine, og den streken har heller aldri jeg hatt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Fikk ikke strek forrige gang, og heller ikke nå. Er vanskelig å la være å være bekymret egentlig. Det hjalp for meg å ta en tidlig UL i uke 12. Alt er nok bra der inne! (symptomer kan henge igjen i flere uker ved en abort, hcg-hormonet bruker litt tid på å synke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå