Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Kranglet med mannen i går og det endte noe voldsomt... Nå klarer jeg nesten ikke bevege meg, må enten stå eller ligge. Det river skikkelig i om jeg prøver å sette meg ned og det gjør veldig vondt å prate, le og hoste. Er hoven og blå over brystkassen. Kan dette muligens være et ribbeinsbrudd?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Du bør først gå til lege, og deretter til politiet (dersom jeg forstår det rett, at det er din mann som har påført deg skaden). Det er ingen her inne som kan stille en slik diagnose. Du bør bare komme deg til legen så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Håper dere ikke har barn. Hvis dere har det, så ta tak!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Har din mann forvoldt en skade på deg, så har du deg umiddelbart til legen, deretter drar du til politiet. Og la de ta bilder av deg, der du er blå!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Det kan vere brist men er det brud vil du ha intens smert i tillegg. Men legen veit bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå