Gå til innhold

Jeg fikk kikhoste da barnet mitt var 12 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og gjett hvor glad jeg er for at han hadde fått alle vaksinene..

Aner ikke hvorfor akkurat jeg fikk det, men vet nå at det kan skje hvem som helst. Akkurat da betyr ikke statistikken noe som helst, sannsynligheten for at jeg skulle få det var antakeligvis ganske liten. Men ofte finner man ikke ut at man har kikhoste før etter en viss tid, og da er dine nærmeste allerede smittet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk kikhoste selv om jeg var vaksinert. Vaksine er ikke lik 100% garanti....

Skrevet

Nei, kanskje ikke. Men i mitt tilfelle har nok vaksinen gjort at barnet mitt ikke ble smittet. Jeg oppdaget det ikke før jeg hadde hatt det et par uker, trodde det bare var en lei forkjølelse. Og har selvfølgelig både klemt og kost på barnet i perioden, jeg er ganske sikker på at han hadde blitt smittet om han ikke var vaksinert.

Skrevet

Kikhoste smitter som bare det. Jeg hadde det for 5-6 år siden. Jeg måtte si alle byer jeg hadde vært i siden jeg fikk det også, for det måtte rapporteres inn.

Kikhoste er noe dritt som jeg håper jeg aldri får oppleve igjen. Skikkelig stas å gå i flere måneder og hoste så en spyr...

Skrevet

Kikhoste kan du nok få selv ved vaksine. Hørt om flere barn denne høsten som har fått det. Dette er barn som har vaksinering.

Skrevet

Jeg hosta så jeg sprengte blodkar i begge øynene. Hadde røde øyne i nesten en mnd., 2 brukne ribbein og ja, det ble endel spy.... Urk! Kikhoste er ikke å anbefale!

13:08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...