Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Dere som lever på lavkarbo, er ikke matbudsjettet deres blitt høyere pga kuren? Er jo mye dyrere med reint kjøtt feks fremfor korn. Jeg er student selv, og tviler på at jeg hadde hatt råd til dette.
Mrs. Bouquet Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Ja, det er dyrere, men ikke pga. kjøttet. Det spiser vi som før. Det er pga. grønnsakene. Det er grønnsaker som erstatter korn, ris, paste og poteter her i huset. Syns grønnsaker er dyrt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Ja, grønnsaker og frukt er jo altfor dyrt..HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Enig med Kokkokokko, spiser mye mer grønnsaker nå enn det vi gjorde før. Men nå er jeg så vant til masse grønnsaker at jeg ønsker kun å spise det som tilbehør:-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Nå går jeg ikke på lavkarbo men føler allikevel for å svare. Her i hus er fokus på sunn mat, og det koster generelt. Vi spiser bare rent kjøtt, alt annet har så mye i seg som jeg aldri i verden ville hatt i kroppen min. Frukt og grønt koster, og det går det fryktelig mye av, men det har jeg ingen dårlig samvittighet for. Vi spiser brød og slikt også, men det blir jo bare et ekstra tillegg til prisen for hva vi ville ha betalt hvis vi gikk lavkarbo. Vi spiser ikke unødvendig mye ris, pasta o.l. For meg hadde det ikke vært dyrere å gå lavkarbo. Uansett mener jeg at man bør prioritere sunn mat, masse grønt og rent kjøtt, det er viktig for kroppen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 enig med deg 12:41. Jeg spiser variert og sunt. Masse frukt og grønnsaker. Aldri følt meg bedre, og kroppen ser mye bedre ut enn før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå