Gå til innhold

Uten smilefjes= sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en fyr ser veldig etter et forhold, men vi har inne "blitt sammen" enda.. Vi pleier å møtes titt og ofte, og prater en del over meldinger også..

Etter formiddagen på fredag hørte jeg ikke noe fra han før enn igår... Men da han først sendte meldinger i går, var det uten smilefjes, og tonen han skrev hørtes sur ut.. Han var utrulig seriøs og skulle få meg til å ta noen avgjørelser.. Bare da han sa jeg skulle skjerpe meg kom det ":)" etter...

Han har aldri vært slik før, så spørs hvordan og om jeg hører noe fra han i dag..

Ikke skjedd noe som jeg vet.. men synes det er så rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at voksne mennesker som kommuniserer med meldinger er litt rare jeg da. Hva med å ta en telefon og høre på stemme og tonefall hvordan humøret hans er?

SMS og chat virker så utrolig fjortis i mine øyne!

Skrevet

Jo, det er jo klart.. Men han tok ikke telefonen da jeg prøvde å ringe første gangen, og da gidder jeg ikke mase mer..

hi

Skrevet

Da er jeg mye sur i så tilfelle, for jeg bruker ikke i overkant mange smilefjes når jeg skriver. Det gir det hele en litt useriøs tone, og selv blir jeg sliten av å lese innlegg med tusen smilefjes, eller meldinger for den del.

Du får spørre han, det er det enkleste.

Skrevet

Hehe ok.. er bare vant med at han skriver smilefjes..

hi

Skrevet

Bruker heller ikke å sende med smilefjes eller noe. Har en tlf. som ikke inneholder smilefjes, og jeg vet ikke hvordan man gjør det med tasteturknapp...

Skrevet

men ser ikke alltid vitsen med smilefjes og dikkedarier.

Ikke overanalyser nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...