Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg og en fyr ser veldig etter et forhold, men vi har inne "blitt sammen" enda.. Vi pleier å møtes titt og ofte, og prater en del over meldinger også.. Etter formiddagen på fredag hørte jeg ikke noe fra han før enn igår... Men da han først sendte meldinger i går, var det uten smilefjes, og tonen han skrev hørtes sur ut.. Han var utrulig seriøs og skulle få meg til å ta noen avgjørelser.. Bare da han sa jeg skulle skjerpe meg kom det ":)" etter... Han har aldri vært slik før, så spørs hvordan og om jeg hører noe fra han i dag.. Ikke skjedd noe som jeg vet.. men synes det er så rart?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Jeg synes at voksne mennesker som kommuniserer med meldinger er litt rare jeg da. Hva med å ta en telefon og høre på stemme og tonefall hvordan humøret hans er? SMS og chat virker så utrolig fjortis i mine øyne!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jo, det er jo klart.. Men han tok ikke telefonen da jeg prøvde å ringe første gangen, og da gidder jeg ikke mase mer.. hi
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Da er jeg mye sur i så tilfelle, for jeg bruker ikke i overkant mange smilefjes når jeg skriver. Det gir det hele en litt useriøs tone, og selv blir jeg sliten av å lese innlegg med tusen smilefjes, eller meldinger for den del. Du får spørre han, det er det enkleste.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hehe ok.. er bare vant med at han skriver smilefjes.. hi
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Bruker heller ikke å sende med smilefjes eller noe. Har en tlf. som ikke inneholder smilefjes, og jeg vet ikke hvordan man gjør det med tasteturknapp...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 men ser ikke alltid vitsen med smilefjes og dikkedarier. Ikke overanalyser nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå