Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Er alt som står i hodet mitt om dagen! Jeg er hektet på barnimagen, er her utallige ganger om dagen mens jeg fantaserer om å slutte på pilla. Jeg venter venter og venter på fast jobb... SÅ kan jeg slutte på pilla. gUUUUD jeg er så baby syk. Flere som "meg" der ute?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Nei, ikke nå, men jeg har vært der. Var på attføring, og livmora mi skreeeeek hver gang jeg så en baby, og måtte alltid innom barneavdelingen når jeg var ute og handlet noe. Men jeg var tålmodig, og ventet til jeg hadde fått jobb. Nå har jeg 100 % stilling, vi har kjøpt nytt hus, jeg er i permisjon med ei lita snuppe på 4 mnd, og livet er heeerlig!! Hadde jeg blitt gravid under attføring, hadde jeg blitt sparket ut i tiltak igjen 6 uker etter fødsel, jeg hadde ikke fått den jobben (hadde 40 %), og vi kunne ikke bodd her, med nok plass til alle våre 4 (de tre andre er stebarn) små. Så, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og det gjelder spesielt i slike tilfeller. Lykke til, og kos deg masse når den tid kommer
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg var der du er for ca 4 år siden. Lengtet meg syk etter baby. Men etter nå å ha fått 2 barn på litt over 2 år, begge med lakenskrekk, så lurer jeg mer på hva i all verden jeg har rotet meg bort i. 3 år med søvnmangel er ikke å anbefale. Da er det ikke mye rosenrødt med baby lenger. Nyt livet uten baby/barn så lenge du kan du.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Du må gjerne komme og passe babyen min i et par-tre uker. Min "vakre skatt" gir meg 3-4 timer usammenhengde søvn per døgn, og slik har det vært i snart 6 måneder. Bare hyl og skrik og sutring, et mareritt å få i mat, vil fremdeles helst bare få pupp... Åååhh!!! Som en annen anonym over meg her; lurer nesten mest på hva det er jeg har rotet meg borti.. Både pappaen og jeg var harmoniske sovebabyer, så dette var ikke hva jeg hadde forventet meg. Blir ikke mye energi til sex eller egenpleie for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Her var det mye negativt om å få baby synes jeg..har en gutt på 7 måneder og koser meg så mye..har aldri vært så lykkelig faktisk, men jeg har en baby som sover mye da..det hjelper Men gled deg Men vent til du har fast jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå