Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Skal til samtale på sykhuset om noen dager. Jordmor fra mitt nærområde har hendvist meg dit. Jeg Tar ikke lett på KS. Er redd og imot det om det skal bli brukt på feil måte Vil ikke bli kutta i magen. Og siden det er umulig å spå hvordan forma er etterpå, så er det skummelt. Men er gravid med nr 3. Har to tøffe fødseler bak meg. Og vet jeg vil få panikkanfall når fødselen er i gang. Om jeg var helt sikker på at fødselen vil foregå uten komplikasjoner, så hadde jeg valgt vaginal fødsel. Men det kan ingen vite. Og Vil ikke utsette meg for en stor og vanskelig fødsel igjen. Har problemer nedentil 5 år etter siste fødsel. Bestemte meg i natt, når jeg kjente babyen bevege seg i magen min for første gang.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Det virker som om du har tenkt nøye gjennom dette og har innsett at det kan være mer komplikasjoner ved ks enn vaginal. Så da ønsker jeg deg masse lykke til Hilsen ei som selv har tatt ks og håper på vaginal neste!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har ikke tatt ks selv, men jeg forstår deg veldig godt! Mye bedre å føle deg trygg og ha et godt svangerskap enn å bruke mye energi til å være redd for å få panikk. Det er annerledes når man har tøffe fødsler bak seg synes jeg, enn å gjøre det som førstegangsgravid. Lykke til, og kos deg som trebarnsmor
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Takk Godt å lese etter å ha gått tur i ruskevær. Gleder meg til samtale hos sykehus jordmor. Håper hun også lytter etter hjertet. Har akkurat begynt på 2 trimester. Har god tid til fødsel. Men trenger mange gode samtaler og forberedeler. har sakt at jeg er redd for å fødselsdepresjon og barseldepresjon, og at morsfølelsen ikke skal komme. Tok meg mange mnd å få den gode morsfølelsen hos fødsel nr 2. pga kompikasjoner under og etter fødsel. Gutten min var syk, og hadde ei lita storesøster på 17 mnd å ta vare på også. Denne gangen skal jeg være sterk og klar. Og jeg er ikke redd for å si at jeg trenger å bli hørt og forberedt. i natt, kjente jeg at jeg var klar for å få baby nr 3. Var så gøy å kjenne noen sommerfugl bevegelser der inne. HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Vil tro at siden du skal ha nr. 3 så vet du hva som kommer med tanke på vaginal fødsel, så får håpe du får innvilget keisersnitt Men du må forberede deg på at å komme deg etter keisersnitt tar lang tid det og, men den er ikke så ille Lykke til med nr. 3 og forhåpentligvis keisersnitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå