Gå til innhold

Mannen min og søsteren min har "hemmelig" kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld satt jeg og mannen min og så på TV. Plutselig ringte telefonen hans, men bare i et tidels sekund, så ble den stille. Han gikk bort og så på den, så gikk han ut uten å si noe. Etter en stund kom han inn igjen. Da jeg spurte ham, sa han at "det var ingenting spesielt". Da jeg sjekket loggen på telefonen hans senere, kunne jeg se at han hadde snakket med søsteren min, og at det var hun som hadde ringt "signal". Han hadde også flere samtaler med henne.

Synes dette var veldig sært. De kjenner selvfølgelig hverandre, men de har aldri hatt noen kontakt på tomannshånd, som jeg har visst om. Merker at jeg blir litt sjalu, søsteren min har tidligere gitt uttrykk for at hun synes mannen min er kjekk. Kjenner at jeg må få en forklaring, men er usikker på hvem av dem jeg skal ta det opp med, og hvordan jeg skal spørre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de planlegger noe til deg. En overraskelse, kanskje. Du må ikke glemme at det snart er jul, Frøken Nysgjerrig :-)

Skrevet

Inntil videre hadde jeg antatt at hun hjelper han med julegaven din:)

Så får du spørre hvis du ikke får en forklaring på julaften.

Skrevet

Vent og ser. Kanskje 0958 har rett at de planlegger noe hyggelig for deg. Vent med til etter nyttår. Ellers så kan du ser hvordan de virker når de er i samme rom.

Skrevet

Hæ? Han og søsteren din har kontakt i desember, og du velger å bli sur og mistenksom? Glad jeg ikke er mannen eller søsteren din..

Skrevet

Ville også latt tvilen komme dem tilgode. Hvis du fortsatt ikke blir helt klok etter jula, så kan du jo høre med ham igjen....

Skrevet

skjer det noe i nær fremtid? Har du bursdag? Noe annet spesielt det kan tenkes at de muligens ville ha samarbeidet om?

Vis ikke så hadde det nok lyst ei varsellampe hos meg må jeg innrømme.

Jeg ville nok i begynnelsen observert litt ekstra (er utrolig mange ting man kan legge merke til, som man ikke ville ha lagt merke til før) Hadde jeg mistenkt noe/ fått noe indikasjon på at det er noe som ikke stemmer så hadde jeg tatt det opp med dem begge to, hver for seg.

Skrevet

"skjer det noe i nær fremtid?"

Ehh, altså, 10:01, om du ikke har fått det med deg så er det J U L snart

Skrevet

"skjer det noe i nær fremtid? Har du bursdag?"

– Hallo! Bor du i en boble?

Skrevet

Søsteren og ektemannen? Hvor gamle er dere?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Det var litt ironisk ment da, dette med bursdag eller en annen anledning. Setningen hørtes ironisk ut i mitt hode men kanskje ikke det kom så godt frem;)

For JA, jeg veit det er jul!!

Skrevet

Kanskje søsteren min og jeg kunne snuse litt på hverandres kjærester da vi var sånn 17. Som voksen er det jo helt utenkelig. Så tjukke i nøtta er ikke verken mann eller søster, og lojaliteten mellom voksne, tenkende søstre står da vel sterkere enn som så..?

Skrevet

10:12 - du er utrolig naiv. Utroskap der mannen ligger med søstra, kusina eller annen kvinnelig slektning av fruen skjer oftere enn folk tror. Bare i kjendisverden har det vært 3-4 saker i det siste der mannen var utro med søster/søskenbarn til kona. Vet om en i omgangskretsen (en dame da) som har ligget med broren til samboeren i 2 år, og ble sammen med ham etterpå.

Skrevet

De fikser julepakke davel! ingen ting å ta på vei for..

Skrevet

Virkelig? Det med kjendisverdenen er fair enough - de et jo gjerne litt off uansett. Men ellers også..? Kan ikke tenke meg noe dummere. Som å tisse i egen seng på en måte. Skulle jeg vært utro, skulle det vært utenlands!

Skrevet

Hvis man finner "den rette", så gjør man det, om det er i søskenflokken til kona eller annet sted. Forskjell på å pule på en unggutt i utlandet og være for feig til å avslutte forholdet til kona fordi hennes søster er den rette... Selv om jeg fordømmer begge typer utroskap.

Skrevet

Og hvorfor er jeg naiv? Fordi jeg ikke klarte å være ironisk?

I mitt første innlegg så ber jeg henne observere og evnt. konfrontere.

Jeg er overhodet ikke naiv når det kommer til utroskap. Jeg har stått midt oppi det selv, på flere måter. Min mann var utro, eksmannen til min venninne var utro med hennes SØSTER. Så ja, veit folk er utro!!

Men alikvel trenger man ikke automatisk tenke utroskap dersom det ikke ligger noe annet til grunn enn hemmelig tlfkontakt, nå rett før jul.

Skrevet

Er ikke alle som feirer jul da. For alt vi vet, trenger ikke HI være kristen engang.

Skrevet

10.32 Nei, det er klart at det er dumt å satse på den mest nærliggende forklaringen som er at det er jul!

Da er det jo så mye mer spennende å lage konspirasjonsteorier som at HI sikkert er Jehovas Vitne, muslim eller hedning - og ikke feirer jul - for da knuller mannen og søsteren HELT SIKKERT som kaniner bak hi's rygg!

Tenk så kjedelig hvis det bare er en julegave de planlegger da. Hvor er sladre-verdien i det liksom??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...