Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #26 Skrevet 5. desember 2011 Kanskje opplever han problemer i forholdet, kanskje er han utslitt av barnemas og kjas osv - men uansett er dette noe som må snakkes om. Det er garantert ikke fordi du er stygg, menn er ikke slik. Menn tenner på den kroppen som ligger ved siden av dem, men om det er mye psykisk ute og går, i form av at han sliter i forholdet, så vil det kunne gi utslag. Du sier du synes det er flaut å onanere alene, og da ser jeg for meg at du ikke har snakket noe særlig med ham, du heller. Da ser jeg for meg at det er pinlig å skulle bruke ordene sine til å fortelle at "jeg føler du ikke ser meg, jeg har lyst på sex med deg, og så tenner du ikke på meg - men hvorfor onanerer du hvis lysten er borte" osv. Da er man kanskje like langt. Jeg ville sagt det beint ut. Hør her, dette gjør noe med meg. Jeg mister selvtilliten, jeg blir ikke tilfredsstilt, jeg blir lei meg. Noe må gjøres, for JEG kan ikke ha det sånn. Så selv om det er flaut for deg så må vi snakke med noen, fordi ekteskapet vårt er såpass viktig at vi må ta tak i det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #28 Skrevet 5. desember 2011 Jeg synes det er flaut å onanere fordi det er noe svært privat (mer privat enn sex, siden sex er mellom to personer som har følelser for hverandre). Har tatt opp flere ganger på forsiktig måte (kanskje jeg ikke var tydelig nok?) at jeg sliter med dette og føler at han ikke tenner på meg, at han synes jeg var blitt stygg etter graviditetene og at det er MEG han ikke ønsker å ha sex med, siden han klarer å tilfredsstille seg selv, noe jeg overhode ikke har noe imot eller vil blande meg i. Han beroliget meg med at han en periode var sliten, så slet han med bihulebetennelse og derfor var trøtt konstant, så var det en annen unnskyldning... Må gjøre 1000 ting, er sliten, trøtt, spennende film som går på tv som han vil gjerne få med seg, kompiser kommer på besøk og så videre i det uendelige. Han sier at han mener jeg er kjempevakker, fin, sexy, men at han er fornøyd med livet vi har nå. Ta jeg det opp med han på mer "direkte" måte, blir han først sint og avslutter samtalen, så kommer han med blomster eller konfekt dagen etterpå. Rare greier! HI
lille-my-april Skrevet 5. desember 2011 #29 Skrevet 5. desember 2011 Jeg hadde spent idioten på dør! Så han ser porno og tilfredstiller seg selv i stedet for å være med deg. For en komplett idiot!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #30 Skrevet 5. desember 2011 Kommer ikke til å spenne ham ut nei... Har jo barn sammen, og vi elsker hverandre og fungerer fint på alle andre måter. Har vært borti litt av hvert før jeg traff ham, så jeg vet at gresset mest sannsynlig ikke er grønnere på andre siden. HI
Gjest overlord Skrevet 5. desember 2011 #31 Skrevet 5. desember 2011 Jeg ville vist han denne artikkelen og bedt han gjøre noe med problemet, Si at du elsker han og vil støtte han, men at dette må endres. http://hypnotiskhjrne.vgb.no/2011/02/16/mangel-pa-sexlyst-hos-menn/
Gjest overlord Skrevet 5. desember 2011 #32 Skrevet 5. desember 2011 Ikke artikkel, men svar fra en psykolog til en kvinne som har samme problem som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå