Gå til innhold

Mannen min er ikke seg sjøl lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av tabletter han har begynt å gå på bryr han seg ikke om meg lengre el ser meg. Han er sur og trøtt hele tiden. Ingenting jeg gjør er bra nok. Hører aldri lengre at han elsker meg el får aldri noe nuss. Ingen nærhet i det hele. Ting går utover eldstemann her i heimen å. Som oftest tenker jeg så lenge det ikke går utover unga så er jeg fornøyd for jeg kan takle det. Men nå har det gått så langt at jeg har det ikke bra og da går det jo utover unga likevel siden jeg ikke kan ty til mitt beste. jeg sitter hjemme vær dag med 2 små unger der eldste er bare 15 mnd. Har ikke fått barnehageplass. Jeg har begynnelse på spiseforstyrrelser og er helt utmattet. Jeg orker ikke mat, jeg prøver å spise men enten så skjer det ett eller anent her hjemme at jeg ikke får sjans og glemmer det helt vekk el så bare blir jeg kvalm av tanken på mat. Når det først står mat på bordet og jeg prøver å spise føler jeg bare alt skal komme opp igjen. I helga sov mannen min i fra 11 på kvelden på en lørdag til halv 2 neste dag. Jeg har ikke sovet selv noe særlig på 4 døgn. Jeg er helt ferdig :( er så mye mer som skjer men sitter her å skriver i zombie status at hodet mitt er ikke med. Prøver å få minste mann til å sove å og vært oppe halve natta allerede. Jeg sliter nå med deprisjoner men mannen bryr seg ikke om jeg så gråter rett foran han og forteller rett og slett hvor dritt han er. Han lar meg aldri få sove selv om i helgene hadde han sakt at da skal jeg endelig få sove siden jeg er oppe om natta og må jo opp igjen rundt 7 for å ta av meg eldstemann.Vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, stakkars deg! ingen mulighet for at han kan slutte med tablettene? hva om du snakker med legen som har gitt dem til han og forklarer hvordan hverdagen har blitt? kanskje han kan få noen andre? vil bare sende deg en stor klem :)

Skrevet

Oj da, høres ikke særlig bra ut. Men kom dette over natten etter at han begynte på tablettene, eller har han vært sånn lenge?

Jeg ville ihvertfall søkt hjelp, for sånn kan man jo ikke ha det. Hva med å snakke med familievernkontoret?

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen. Jeg gikk på medisiner som gjorde at jeg forandret personlighet totalt. Tror dere må ta en seriøs prat sammen, gjerne med lege/psykolog til stede.

Skrevet

Alt startet vel etter han begynte å gå til psykologen og ting ble rippet opp igjen i fra barndomstiden hannes. Men ting ble værre med tablettene ja. Vet ikke om han kan få noen andre typer tabletter jeg. De er mot angst/depresjoner så uansett hva han får ender han vel sikker opp med noe av det samme :( Har prøvd å snakke med han men han bryr seg ikke og nekter å snakke.. tungt og vanskelig dette her. Håper å få noe søvn nå da men ser dårlig ut dette så blitt litt for mange netter uten søvn nå :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...