Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Desperat her altså! Hadde kjøpt min en gps, men så kjøpte han en ny bil i dag og fikk med en gratis en! Verdt det dobbelte av hva den jeg kjøpte til han.... Vi har hatt noen trange år økonomisk sett, så vill kjøpe noe litt fint og spessielt nå som vi har orden i økonomien igjen.... Tenker mellom 1-3000 en plass.... Selv aner han ikke hva han ønsker seg, og han bruker aldri penger på seg selv...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Noe verktøy? Gavekort på klesbutikken hans. Lesebrett. Kaffemaskin.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har kjøpt ipad til mannen min, og tror nok han blir veldig fornøyd med det. Kostet 3870, så er relativt dyr da. Ifjor kjøpte jeg en sånn radio-sak som han elsket. Sånn internett-dab-ting.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Min ønsker seg innskudd i en skinnjakke fra G-Star (til 6000,- *puh*, vurderer å gi han 2000,- og et 20%rabattkort jeg har på den butikken, men syns det er litt kjedelig..), Ps3 spill, slalomstøvler og konsertbilletter. Gi han en reise? DFDS. eller fly + hotell i Riga etc.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå