Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 når man har kjempegod kjemi og kontakt med en super mann....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Forloveden min er i USA og det er kjempevanskelig
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 venninna mi er samme med ei i fra usal. De har vært sammen siden 2007 og ble forlovet i fjor. Nå skal det nevnes at de gifter seg til sommer og han skal endelig få flytte til Norge:) så hold ut der.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Ja, det skal virkelig ikkke være enkelt. Godt å høre at det kan fungere
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 hva om kjemien er borte når man møtes? At det funker som fy når man er på nett....?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Har kjæresten min fire timer unna jeg ( Traff han i min by da.. Nå er det en uke siden jeg har sett han, men skal HELDIGVIS se han til helga! Også skal han komme hit på Mandagen, dagen etter jeg drar fra han Kjenner du kun en mann via nett kan kjemien være VELDIG annerledes når dere treffes in real Gått på et par smeller der.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Forloveden min og jeg møtes et par ganger i året da Sist var han her i tre måneder. Så er ikke slik at vi ikke vet om vi har kjemi eller ikke altså. Vi skal gifte oss til sommeren, men tror ikke jeg tjener nok til at han kan få bli. Slik har Norge blitt gitt...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har også kjæresten min (nesten) fire timer unna. Laaangt noen ganger ja, men ikke så langt som USA, da! Det blir jo ofte helgebesøk :-) Men det hadde vært veldig fint å få ha noen av hverdagene sammen også!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Er jo ikke noe forhold... ikke enda iallefall.... og vet heller ikke om det blir det..... Tror det hadde vært enklere om vi hadde vært nærmere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå