Gå til innhold

Trenger julegavetips til ei på 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei søster på 13 år. hun er fremdeles svært barnslig..

Har planer om å bruke ca 200 kr på gaven...

Tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på H&M? Eventuelt cd-er, filmer eller rett og slett penger rett i hånda.

Skrevet

Har ikke H&M i nærheten, og hun er for barnslig til å kjøpe seg noe sånt... Pengene hadde bare gått til godterier eller en leke....

Ta gjerne imot flere tips! :)

Skrevet

Maskara, parfyme, smykke, hårpynt, fargeleggeblokk (top model: et skalkesjul for barnsligheter), varmeflaske (kjekt å ha ved første besøk av tanterød!!!!) barberhøvel, hårfjerningskrem til leggene, skoledagbok, dagbok, lommebok, nøkkelknippe, smykke, stringtruse, bh,

Du sier hun er barnslig, og om det er noen leker hun ønsker seg så vet vel du det best. Men skriver likevel ned en del "must" som melder seg i tenåra. Hårvekst feks blir et faktum enten man liker det eller ei, og forbruksvarer i den kategori er alltid kjekt; spesielt om hun kanskje ikke er typen til å spørre mamma eller kjøpe det selv. Det samme gjelder sminke, undertøy ol.

Husker selv jeg syns det var kjekt å få slike gaver på vei inn i voksenlivet, og at ikke alle så på meg som "den lille jenta" selv om jeg var "barnslig".

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...