Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Har studert og motatt overgangsstønad. Nå er det snart slutt på stønadsperioden,og jeg har desverre enda ikke fått jobb! Hvis ikke jeg har en jobb innen januar, står jeg uten inntekt eller? Tror ikke jeg har krav på dagpenger da jeg var hjemme med barn mens jeg var gift, og student mens jeg ble aneleforsørger. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Når var det sist du hadde en jobb?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Du kan lese på nav.no ang. regler for å motta dagpenger.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 uten inntekt blir du ikke. Du kan søke om sosialpenger mens du er på jobbjakt
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Få inn søknader på bostøtte og sosialhjelp.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 I 2004. Fikk tre på rappen, og hadde ikke jobb imellom da vi bodde utenlands en periode. Sosialstønad er ikke særlig aktuelt, må prøve alt annet enn.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Sjekk om overgangsstønaden gir uttelling mtp permisjon lik vanlig lønn gjør. Uansett er det bare å søke jobber som bare det - og muligens melde seg opp som student? studielån gir rett til permisjon. Og med mer utdanning kommer kanskje en jobb letttere også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå