Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Tror dere det kommer i morgen? Jeg trenger ikke link til nav, jeg lurer på hva dere tror.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg får det alltid på utbet.dato og regner ikke med noe før på tirsdag
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Nei, tror heller det er større sjangs for at det er inne på ti-onsd. Nav er ikke verdens kjappeste
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Siden det utb. den 6 spår jeg at den kommer Tirsdag.. Evt i morgen kveld? ) Wait and see
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå