Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 -bekkenmurringer -lett kvalme (vedvarende) -økt utflod -tidvis "øm" i magen -oppblåst følelse Fikk ikke med noen informasjon da jeg satt den inn (i september), så litt usikker på om dette kan komme av spiralen. Noen som aner?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Ja, det høres i alle fall ut som ting jeg har hatt litt plager med, med spiralen min
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Ja, absolutt. Føy til hyppige soppinfeksjoner og smerter i nedre del av ryggen så har du listen over grunner til at jeg fjernet min. Alle plagene forsvant innen et par uker etter fjerningen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Takk for svar, greit å kunne skylde på den Hi
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Hehe, kjenner litt i ryggen jeg og, men tar det under bekkensmertene :å Men jeg tar MYE heller disse bivirkningene enn å bli gravid igjen, så foreløpig skal jeg ikke klage (eller fjerne den) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå