Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 hvis folk sier at jeg liker barn, de er skjønne, men jeg vil ikke ha barn selv? Hadde nettopp en diskusjon med en bekjent om dette som var helt overgitt over at folk kan si noe slikt... Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Om det er sårende at andre ikke vil ha barn? Ehh, nei. Hvorfor skulle det være det? Det har da ikke noe med meg å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Nei, jeg forstår dem på en måte også! Hvis man er godt fornøyd med livet sitt slik det er, så er det ikke alltid at man har lyst på barn. Eller at man savner barn i livet sitt. Så selvsagt må alle få velge selv, og hadde kun blitt såret hvis noen rett ut hadde sagt at de spesifikt ikke likte mitt barn!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Nei, det er ikke sårende. Hvorfor skulle det være sårende?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Det må være en misforståelse noe sted. Det er ingen som blir såret av det. Kanskje noe du sa om måten man lever på med barn eller noe..? Som personen følte traff litt godt?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 HI her nei jeg sa virkelig at barn er kjekke og søte men jeg er glad jeg selv ikke har dem. Men personen syntes dette var en fryktelig sårende kommentar men jeg skjønner det fremdeles ikke...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Nei, jeg syns ikke det er sårende i det hele tatt, hvorfor skulle det være det? De tingene har jo ingenting med hverandre å gjøre. Å synes at barn er skjønne, like barn og ikke selv ønske det ansvaret har jeg ingen problemer med å skjønne.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 08:38 - hvis du ikke vil ha barn, hva gjør du på småbarnsforelder- og gravidforum da??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 hæ? Selvsagt ikke. MEN hva gjør du inne på dette forumet uten å ha barn eller være prøver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå