Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hun har klaget i en periode over å ha vondt i magen. Men for meg ser det litt overfladisk ut. (hun ligger ikke å vrir seg i smerter) Det går fort over,Eller hun nevner det ikke mer enn 1-2 ganger på ett par minutt. Helst morgen og kveld. For et par dager siden, sa hun at det var vondt å gå på do. spesielt om hun trakk inn magen. (avføring) Og idag, så jeg det var blod på avføringen. men ikke på papiret når jeg tørket, og ingen sår i stompen. Når jeg skriver dette ser jeg at jeg bør kontakte lege. Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Ta henne med til legen du. Er nok snakk om en forstoppelse som har vart en stund.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Sønnen min klager over magesmerter. Han har melkeintoleranse. Han går i bhg og er i fin form, men ofte klager på smerter i magen. Selv om han 2min etterpå kan leke. Jeg skal ta med guttungen til lege igjen, for å sjekke om det kan være cøliaki. Smertene hans er verre, avføringen er klissete og diareaktig, og han spiser som en hest. Blir aldri mett.. Verdt å få henvisnig til barneklinikk - bedre å utelukke Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Ja, må vel bare bestille legetime imorga da. Satse på det ikke er noe. Hun har matallergi fra før. Så kan dukke opp noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå