Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hvordan oppbevares disse? Når barna sover, og når barnehagen er stengt?? Min barnehage har egentlig ikke plass til vogner, men nesten 20 sovebarn.. hmmm. noen som har noen gode løsninger?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 De oppbevares inne i barnehagen når barnehagen er stengt. Når barna sover så sover de ute i vognene sine.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Har ikke sovebarn i barnehagen lenger, men da jeg hadde sto vogna ute under ett bittelite tak hele uka 24/7. Ville vi ikke ha den ute om natta måtte vi ta den med hjem. Vognpose måtte vi selv ta med inn om natta.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Det er et vogskjul i barnehagen med dører som blir låst i stengetiden. Poser og tepper tar de ansatte med inn hver dag etter barna har sovet, slik at de er gode og varme når barna skal legges neste dag. Er det godt med minusgrader ute så tar de også vognene inn i garderoben en liten stund før det skal soves. Tepper og poser har vi egne hyller til i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Vognene står i en bod på natten. På dagtid står de utenfor vinduene til avdelingen. Dyner og poser oppbevares i hyller i gangen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Da jeg hadde sovebarn i barnehagen, så hadde vi en vogn stående fast der. Når barnehagen er stengt, så blir alle vognene plassert i et kjul og låst der inne. Om dagen når barna skal sove, står vognene ute. Og under tak når det regner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå