Gå til innhold

Skal ut neste helg(julebord med mannen sin jobb)..men har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt dårlig samvitighet for å la sønnen være borte fra oss..

en lang historie kort: han ble skremt av en i nær familie for flere år siden og er litt redd for å skilles fra oss...

men han har vært hos tanta si osv..og vet at det går bra så fort vi drar men alikevel så blir jeg litt lei meg jeg også for at vi må dra fra han i en nat.

han er 8 år og allerede nå begynte han snakke om det og ble lei seg i kveld at han skal være hos oldemor neste helg.hun skal ha 2 barnebarn der så han blir ikke alene og vet at de kommer til å finne på mye gøy men alikevel den morsfølelsen...

huff det er ikke lett dette..

Det skal sies at vi ikke har vært ute sammen på 9 år snart:( så hadde gledet meg men hvis junior blir veldig lei seg så vet jeg ikke...

hva hadde dere gjort da?

vet jo at han er trygg der han blir men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry alle skrivefeil:(

hi

Skrevet

Nå er det slik at dere ikke skal ut før neste helg, så dere har 1 uke på dere til å forberede han på det. Snakk med han om det hele tiden. Før eller siden må han være borte fra dere en natt, så kanskje greit å begynne nå.

Skrevet

Ja, han var hos tanta si 2 netter i sommer så det gikk jo fint hun har barn også.

Ja vi snakker om det og forbereder han på det men sårt når han blir sååå lei seg.

kan virke barnslig for noen at en 8 åring blir lei seg men sånn er han bare desverre:(

vil jo ikke at han skal bli mere redd.for han er i grunn en trygg og glad gutt..

hi

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvordan du/dere snakker med sønnen deres. Men tenker at hvis dere sympatiserer mye og skjønner at han har det fælt som må sove borte en natt så kanskje han spiller litt på det. Hvis dere oppmuntrer å sier alt gøy de kan finne på kanskje han ser anderledes på det?

Hva med å si at han kan få leie en film de kan se, ta med noen spill? Vær positive, å kanskje ikke snakk om det så ofte? Han er jo stor, å vet jo nå at han skal sove borte..

Håper det går bra! :)

Skrevet

Nei vi sympatiserer ikke med han..snakker heeeele tiden om hva de skal finne på og hvor gøy de skal ha det så ingenting galt der nei :)

Prøver selvsagt å la vær å ikke bekymre meg når han ser det for vet at han kan spille på det og de er utspekulerte i den alderen.

Han skal få lov ta med seg alt av leker han vil og spill osv...de har hunder også så han forguder dem og generelt er de menneskene utrolig snille så vet at han lider ingen nød der..

bare mine følelser som tar overhånd hehe

takk for svar dere:):)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...