Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Noen her inne med mann som jobber offshore som kan skrive litt om fedrekvote osv? Skjønner ikke noenting av det greiene der. Hvordan har dere gjort det? Skjønner ikke der der med at alle mååå ha 12 uker? Hva betyr det egentlig,sånn praktisk sett? Og stemmer alle de artiklene på nett om at menn som jobber offshore og noen andre skiftarbeidere kan få både lønn og foreldrepenger i de 12 ukene? Kan da ikke være mulig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå