Gå til innhold

Noen som har nordsjø mann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne med mann som jobber offshore som kan skrive litt om fedrekvote osv? Skjønner ikke noenting av det greiene der. Hvordan har dere gjort det? Skjønner ikke der der med at alle mååå ha 12 uker? Hva betyr det egentlig,sånn praktisk sett? Og stemmer alle de artiklene på nett om at menn som jobber offshore og noen andre skiftarbeidere kan få både lønn og foreldrepenger i de 12 ukene? Kan da ikke være mulig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...