Gå til innhold

Noen besøkshjem her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får dere utbetalt i måneden som besøkshjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Lønnes/utgiftsdekkes etter de vanlige KS-satsene, altså rundt 900 kr døgnet per barn før skatt. Månedssummen vil jo dermed variere etter antall døgn og skatteprosent (samt en liten variasjon avhengig av barnets alder).

Skrevet

Jeg var for noen år siden og da varierte det i forhold til hvor krevende barnet var.

Jeg var besøkshjem for et barn som måtte ses etter 24/7 pga mye sterke anfall (Epilepsi) samt hadde krevende annen utviklingshemming. Og fikk betalt nesten dobbelt for en helg av 2 andre som var besøkshjem under samme kontor da de hadde barn som sov 12 timer og krevde mindre ellers.

De fikk dermed ikke betalt for alle av de timene barnet sov, mens jeg fikk betalt for alle timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...